• Anonym (I natt)

Sex utomhus i Malmö - tips på bra plats!

Fick nyss ett mycket intressant sms från min karl.....varm och glad och med litet öl innanför västen undrar han om vi inte ska dra nytta av det fina vädret och mysa litet utomhus sent i kväll/natt. Självklart ska vi det tyckte jag! Nån som har några tips på bra ställen i Malmö?

• Svar på tråden Sex utomhus i Malmö - tips på bra plats!
  • Miamou

Åh, vad synd att jag inte känner till Malmö
    Utomhussex är så himla mysigt!!!

• Anonym (I natt)

Visst är det :) Han är relativ nybörjare på området så jag tänkte planera litet och sen bara skicka ett sms med vägbeskrivning till honom när han är på väg hem i natt.......

• Miamou

Anonym (I natt) skrev 2009-07-04 18:01:31 följande:

Visst är det :) Han är relativ nybörjare på området så jag tänkte planera litet och sen bara skicka ett sms med vägbeskrivning till honom när han är på väg hem i natt.......
    Vad mysigt!
  • Airlee

Men hallå, ni kan inte ha sex utomhus fattar ni väl. Tänk på alla oskyldiga som kan råka se er. Tänk om ett BARN ser er.

Skämt åsido, känner tyvärr inte till något bra ställe. Men lycka till, låter mysigt!

• Anonym (I natt)

Absolut............han är mycket lättförförd så egentligen behöver jag inte göra nåt särskilt. Han har haft väääääldigt försiktiga tjejer innan så han är inte riktigt van vid en hetlevrad tvilling som jag som vet vad jag vill ha och ser till att få det men vet att han uppskattar när det är nåt extra och nu har jag ju ett antal timmar på mig att planera så då tänkte jag göra slag i saken!

• Miamou

Anonym (I natt) skrev 2009-07-04 18:05:51 följande:

Absolut............han är mycket lättförförd så egentligen behöver jag inte göra nåt särskilt. Han har haft väääääldigt försiktiga tjejer innan så han är inte riktigt van vid en hetlevrad tvilling som jag som vet vad jag vill ha och ser till att få det men vet att han uppskattar när det är nåt extra och nu har jag ju ett antal timmar på mig att planera så då tänkte jag göra slag i saken!
    Go girl!!
  • Miamou

Anonym (I natt) skrev 2009-07-04 18:05:51 följande:

Go girl!!
  • Sadie

Jag vet en plats jag INTE rekommenderar iaf. Jag sög av en kille (nej, inte vem som helst) utanför Sankt Petri kyrka för ungefär åtta år sen. Det var inte så hett.

• Miamou

Oooops- ursäkta dubbelskicket

• Anonym

jag skulle ju inte ta råd av någon här iaf, vem vet vad det är för pervon som svarar och sedan smyger dit och filmar er inatt

Svar på tråden Sex utomhus i Malmö - tips på bra plats!