• Anonym (I natt)

Sex utomhus i Malmö - tips på bra plats!

Fick nyss ett mycket intressant sms från min karl.....varm och glad och med litet öl innanför västen undrar han om vi inte ska dra nytta av det fina vädret och mysa litet utomhus sent i kväll/natt. Självklart ska vi det tyckte jag! Nån som har några tips på bra ställen i Malmö?

• Svar på tråden Sex utomhus i Malmö - tips på bra plats!
  • Anonym

Men liksom - parker, lekplatser, folkets hus, bryggor o.s.v.
    Måste ni hålla på på ställen där ni kan bli upptäckta? Jag förstår att det framförallt är därför ni vill vara ute, för att ni kan bli upptäckta, men bryr ni er inte ett dugg om omgivningen? Varför ska folk behöva se er ha sex? Gå in i skogen eller åk in på nån ödslig väg istället. Visa lite respekt.

• Mr Espresso

Har ni inte testat nakenbadet vid ribban då? Lura dit gubben och sexa loss i sanddynerna

Anonym (I natt) skrev 2009-07-08 16:27:09 följande:

Kan det väl finnas där likväl som på andra trevliga platser! Så länge du är där med rätt sällskap bara............ha ha ha menade verkligen inget annat även om det nog kan tolkas så ser jag nu :)Litet riskabelt är det väl att vara där för polisen har ju bra koll så risken att åka dit är ju litet för stor.....
  • Blåögon

Annars är ju ön på Limhamn och Kalkbrottet ställen som kan vara rätt säkra. Eller varför inte Cementa?

• Anonym (I natt)

Anonym........bara för att man gör det ute behöver inte det innebära att man gör det helt öppet och totalnaket inför publik.....Klart man visar respekt för omgivningen och där det finns risk för att barn ser är inget alternativ över huvud taget...Inte frågan om helnaket på gustav i rusningstid precis :)

• Anonym (I natt)

Mr Espresso.........great minds think a like........Är en av överraskningarna nu inför semestern tänkte jag :)

• Mr Espresso

Hade det på känn

Anonym (I natt) skrev 2009-07-09 09:39:15 följande:

Mr Espresso.........great minds think a like........Är en av överraskningarna nu inför semestern tänkte jag :)
  • Anonym (I natt)

Mr Espresso,

Ha ha jaså minsann! Ja håller tummar och tår för att det blir en varm och go semester och att det är lagom varmt i sanden.... ;)

Enda nackdelen är ju just sanden som är absolut överallt sen........inga roliga skavsår....

• Anonym

Bor inte i skåne. Vad är industrigatan för nåt? Horgatan eller??

• Mr Espresso

Skavsår? Ja han behöver ju inte dra pitten i sanden innan han sätter på dig

Anonym (I natt) skrev 2009-07-09 12:41:41 följande:

Mr Espresso,Ha ha jaså minsann! Ja håller tummar och tår för att det blir en varm och go semester och att det är lagom varmt i sanden.... ;)Enda nackdelen är ju just sanden som är absolut överallt sen........inga roliga skavsår....
  • Anonym (I natt)

Mr Espresso.......

Hahahahaha nä det hade jag inte tänkt mig heller men sand har en djävulsk förmåga att befinna sig överallt och det är ju inte direkt så att man mitt i allt det härliga avbryter med: nä vänta nu älskling nu får vi nog skaka av filten litet :))

Svar på tråden Sex utomhus i Malmö - tips på bra plats!