Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Är det praktiskt och smidigt att köpa badstöd som de ligger på i badbaljan eller bara onödigt??

jag tror den är bra, fast vi har ingen.......men en badstol har vi, for när dom blir större är det jobbigt om man badar ihopa med barnet, det blir enklare, och lättare att leka om bebben sitter i en stol istället, fast det dryger ju tills dom kan sitta....får se om vi kanske köper en.....vill nog gärna ha en ny balja, annars får man se om det funkar att ta hål i den gamla baljan och använda en sånn kronan gummipropp over, for vi har ikeas blåa balja, den är jobbig att tömma.......

• norgesessan

vi har en sånn stol, men sonen använder inte den längre..den har sugproppar, men dom som bodde her innan har målat badkaret,så dom funkar inte, så man får hålla en hand på stolen konstant, men det hadde jag nog gjort oavsätt...det är enklast om man sitter i badkaret med barnet...jag vey inte hur den är i en balja......det testade vi aldrig...vi köpte den sent, så vi fick inte använding for den så länge, men iallefall tills han kunde sitta helt själv (vattnet har en tendens till att "hjelpa " barnet att tippa bakåt) nu får vi iallafall utnytjat en till max, när lillebror kommer.....(när han kan sitta, såklart) det kan hände vi har foto i gallerian, kommer inte ihåg om jag har raderat det.....

Svar på tråden Är det praktiskt och smidigt att köpa badstöd som de ligger på i badbaljan eller bara onödigt??