Inlägg från: redneck girl |Visa alla inlägg
  • redneck girl

"Olydig" 15-åring

det finns vissa gränser.men vissa är mer rebelliska i tonåren.hon har så mycket inom sig och hon vågar visa det för er.antagligen tycker utomstående att hon är så snäll och trevlig.vi har inte haft problem med vår 17 åring och vår snart 16 åring.det är 14 åringen som är mer jobbig.vi har kört med frihet under ansvar.kan man tala om vart man är,vilka man är med,svara i telefonen osv då har de fått vara ute.14 åringen har försökt skippa det.och då får hon stå sitt kast.jag åkte resolut och hämtade hem henne förut och jag var då världens häxa i hennes ögon.men jag kan vara benhård om så är.vi har ptata om det och hon har även pratat mycket med sin mormor som hon gillar väldigt mycket och litar på.så hon fick efter en vecka en ny chans att visa att hon kan följa vissa regeler.och det har gått bra nu i 3 veckor.men hon har ett helsikes humör om hon sätter den sidan till.vi ställer upp mycket och skjutsar och hämtar.men då ska man visa att man kan hålla det man lovar.jag har själv varit ung och försöker även komma i håg hur det var.det är inte ok att slåss.fula ord kan jag ta men inte en snyting av mitt eget barn.så långt har hon inte gått än iaf.

Svar på tråden "Olydig" 15-åring