• amasonas

    Runt Juni kom de ut DEL 14

    Nu har 3-årsdagen passerat! Våra småttingar börjar bli storingar, precis som det ska vara. Vardagen rullar på för de flesta och småsyskonen dimper ner här och var. En del har fullt upp med ett barn medan andra fyller huset med små fossingar och fläckiga små fotavtryck på köksgolven.

    Vi mammor fortsätter att dela med oss av de liv vi lever, var vi än befinner oss i landet. Glädjeämnen, svårigheter, toalettbestyr, inköpsfrågor, livsfrågor eller bara allmänna egoinlägg - allt är välkommet i vår tråd!

                                            Att känna er är en ynnest,
                {#lang_emotions_heart} få har så många goda vänner, över så stor yta, som vi har!
    {#lang_emotions_heart}


    tidigare tråd.....www.familjeliv.se/Forum-11-265/m42891436.html
    Jamie030405 Anton060524 Emil080406
  • Svar på tråden Runt Juni kom de ut DEL 14
  • Yollis

    jag hittade, och kan fira in 14onde !! tråden med att Tuva är så gott som torr på dagen nu


    ♥ Tuva 2006 ♥ Lillebror BF 14/11 - 09 ♥
  • jolan27

    Hejja hejja Tina, bra jobbat!

    Hejja till Tuva oxå som är en torris numera!!!

  • jolan27

    14 trådar förresten...det är ju helt galet länge ju!!! Häftigt att vi fortfarande håller den vid liv!

    Här är det värsta tråkvädret idag. Kallt & grått! Hoppas ni i övriga landet har bättre väder! Jag har tagit tag i tvätt och städ nu på fm så nu känns livet lite lättare igen ! Jag har även lagt in lite bilder på min blogg som min kompis tog när jag var gravid om ni vill kolla. www.johannaagnes.blogg.se! Ni kanske minns när jag var och lät mig fotas av henne...var ju inte allt för peppad att göra det. Men nu så känns det skitkul att ha bilderna så vilken tur att jag ändå gjorde det ! Jag hade nästan glömt bort dem tills hon kom med dem härom dagen!

  • Det blåa huset

    Bra jobbat Tina!

    Jag hade helt glömt bort att det var dags för ny tråd. Vi har besök av svärisarna så det är fullt upp med annat än att effella.

    {#lang_emotions_flower} Grattis till vår siste födelsedagspojke, Johnny, på sin stora dag! {#lang_emotions_flower}

    Ha det bra goa vänner!


  • Mumin Mamman

    Halloj tjejer...

    Helt galet att det är 14 de tråden..och vi har hållit ihop såhär länge utan nå bråk och sånt...är glad att jag fått följas med er alla...*love*

    tina: Fint du hade skrivit i trådstart texten yollis: Grattis till tuva..vad nice...Saga är torr på dagen men anv fortf bölja på natten..men det kommer väl det också..

    Jolan: Skall kolla in din blogg och fotona...

    Kram i massor till er alla :-P


    En Smilla & Saga mamma
  • Kreativ

    Hej!

    Visar upp kladdig men glad Ida! {#lang_emotions_kiss} Och Melvin när vi åker häst och vagn.


    Melvin 060609, Ida 080426
  • amasonas

    Godmorgon!

    Tack för tacken tjejjer{#lang_emotions_wink} Därimot får ni tacka Rossan för den fina texten, kopierade den när jag startade nya tråden för den var ju så bra att jag ville se den i tre månader till, gjorde bara småändringar så den stämmer tidsmässigt.

    Snart ska barnen till dagis, kollar in till er sen!


    Jamie030405 Anton060524 Emil080406
  • Tessekd

    Kikar in i nya tråden jag också. Har varit ledig några dagar och då känns illamåendet lite bättre men det blir värre när jag jobbar natt. Mår ju inte kräkilla men har ett konstant åksjukeillamående trots Postafen två gånger om dagen och en trötthet som ju inte blir bättre av Postafenet kan jag tänka mig. Illamåendet kommer ju som ett brev på posten av att man är så uppblåst i magen som man är  nästan hela tiden. Oftast blir det bättre av att ligga ner en stund men hur ofta gör man det?

    Nog gnällt....är ju faktiskt inte i närheten av hur många av er andra har det men slås av att det är annorlunda den här gången...inbillar mig det i alla fall även om jag åt Postafen en period förra gången också.
    Stooor kram till Yollis som har det tungt nu. Hoppas att sambon har semester snart så att du får vila upp dig. Skönt att Tuva är helt torr nu. Det underlättar fantastiskt mkt faktiskt.

    Superfina bilder i bloggen Jolan. Känner varje gång att jag önskar att jag hade startat en när Nellie var pytte. Borde kankse ta tag i saken nu. Hur kommer jag igång? Någon "startsida"?

    Kreativ: Fina bilder på Ida o melvin också .

    Har ju faktiskt missat en hel hög med födelsedagsbarn det sista.{#lang_emotions_nalle}{#lang_emotions_flower}Försenat grattis till Agnes (x2 ), Liv, Leia och Johnny {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_nalle}.

    Semesterplaner finns nog inte så många här. C går på semester ifrån torsdag och åker på Rockweekend till o börja med. Mamma får göra en insats när jag jobbar natt. Själv jobbar jag i 2 veckor till. Nellie börjar sitt sommarlov nästa vecka. Vi kommer nog att åka till Kolmården, Sunne vattenland och ngn tur till Göteborg eller Stockholm.


    ♥ Mamma till bustrollet Nellie ♥ 4/6-06 ♥
Svar på tråden Runt Juni kom de ut DEL 14