• Anonym

Om ens partner pratar mycket om sitt ex...???

Jag hade tänkt att han inte är helt över henne än, att det finns lite känslor kvar där eller att det finns något obearbetat. Hon är inget avslutat kapitel precis.

• Anonym

Tråkigt nog har han nog inte kommit över henne än.
    Jag var likadan mot min nya sambo och det höll inte för att ingen orkar lyssna på historier om gamla flammor.
    Det förstår jag också!

• Anonym

Det är inte alltid man själv inser att det finns känslor kvar. Jag tyckte inte ens att jag pratade om mitt ex spec mycket, och när jag gjorde det så var det dåliga saker om honom jag sa., Ändå sa två killar jag träffade till slut att "du, trots allt skit älskar du honom som fan". Och jag nekade, tyckte de var helt off. Sen slog det mig att jag faktiskt gjorde det. När jag var med andra så tänkte jag på honom. En liten del av mig saknade honom. Det betyder inte att jag ville ha honom tillbaka. Din man älskar dig säkert jättemycket, det är dig han är med. Men hon finns garanterat kvar i en speciell plats av hans hjärta. Tror du får leva med det helt enkelt.

• Anonym

Har har nog inte kommit över henne helt även om han säger det då du med betyder massor för honom och han vill inte förlora din kälek eller göra dig ledsen för inte hade det värmt om han sa att hans hjärta fortfarande vissa studer kan slå för henne men som dem haft mycket ihop så finns ju alltid risken att han kommer känna såhär vissa perioder. Hon va troligen något stort i hans liv.

Svar på tråden Om ens partner pratar mycket om sitt ex...???