Inlägg från: köttbullelydnad |Visa alla inlägg
  • köttbullelydnad

Hur minskar man midjemåttet?

Se över vad du äter, hur mycket och hur ofta. Men som alltid; rör på dig och ät sunt
    Är själv 28 och har samma sak. Tränar en hel del både med hundarna och på gymmet och försöker äta så sunt jag kan. Byter ut läsk mot vatten och skippar alkoholen, dricker 2 glas vatten innan jag äter, använder mindre tallrikar vid måltid, etc, men så extremt behöver man ju inte ta det

• köttbullelydnad
    Sashimi skrev 2009-07-06 19:23:53 följande:
    Tack för råden! Jag försöker äta så sunt jag kan och röra på mig (det är lättare att motionera på sommarhalvåret än vinterhalvåret tycker jag). Men så är jag hungrig ofta, ska jag tvinga mig själv att stå ut med hungerskänslorna eller ska jag tänka på att äta sunda mellanmål, äta lite men ofta?
    Lite men ofta kör jag med här hemma. Blir jag hungrig i alla fall fular jag mig med ett glas ljummet vatten.
  • köttbullelydnad

Skulle inte kunna leva utan potatis Kör hellre med mindre portioner, lite och ofta och sund mat

• köttbullelydnad
    BeccaGrodan skrev 2009-07-06 20:57:08 följande:
    fast man märker betydligt mer resultat genom lchf kanske inte alla men många...
    Jo, det kanske. Dock funkade mitt sätt bra på mig, så jag är nöjd Loosade ju trots allt 32 kg förra året, och i slutet av augusti är min "vila" över för denna gång och det är dags att nöta maskiner på gymmet igen
  • köttbullelydnad
    Sashimi skrev 2009-07-06 20:05:09 följande:
    Ett glas ljummet vatten *mums*! (hehe, kunde inte låta bli )
    Mm, jättesmarrigt
  • köttbullelydnad

Är ju även bra om man stärker ryggmuskulaturen så att man inte går som en "räka" sen

Svar på tråden Hur minskar man midjemåttet?