Inlägg från: logg81 |Visa alla inlägg
  • logg81

Pinsamt att handla på LIDL?

Nej. Inte behöver man skämmas för det....
    Men jag skulle aldrig sätta min fot på Lidl själv. Det ligger långt bort från där jag bor och jag har billiga affärer närmare. Dessutom är det en högst otrevlig butiksmiljö.
     De få gånger jag varit där har frukten och grönsakerna varit ruttna och saker och ting har legat i en hysterisk röra. Nu är det väl inte personalens fel att kunderna inte kan lägga tbx saker där de ska vara men lite kan man faktiskt hålla i ordning i en butik.
    Går man förbi något som inte ligger där det ska vara så tar man väl med sig det på vägen och lägger det där det ska vara?

Personalen har varit kort när man frågat något eller så har de inte kunnat svara och inte heller intresserade av att kolla med någon mer vetande.

Nej.... jag väljer hellre en dyrare affär att handla i än jag går till Lidl. Finns bra och billiga alternativ i de stora kedjorna oxå...

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • logg81
    Maggis skrev 2009-07-08 11:58:06 följande:
    logg 81; På "mitt" Lidl är grönsakerna och frukten av jättefin kvalitet. Bättre än på Coop, till exempel. Så det där verkar vara något som skiljer sig från butik till butik.
    Kalas att det inte är så överallt. Nu har jag ju bara varit där ett fåtal gånger så jag kanske har varit där de mindra bra fruktdagarna... Men jag tycker ändå att man plockar bort och kasserar gammal frukt.
    Det är bland det första man får lära sig när man jobbar i butik. Allt gammalt ska bort från hyllor....
    Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
Svar på tråden Pinsamt att handla på LIDL?