• Engelvinge

Pinsamt att handla på LIDL?

Kom in i fikarummet på jobbet idag och hörda vilda diskussioner om LIDL. Inte första gången saken tas upp, jag vet, men ÄR det verkligen pinsamt att handla där? Ska man skämmas, köper man "sämre" mat där än på andra affärer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pinsamt att handla på LIDL?
  • Aiwendil

Fanns inget riktigt alternativ för mig att rösta på men..
    Jag tycker absolut inte det är pinsamt att handla där men jag gör det inte.
    Det händer nångång om jag vet att dom har extrapris på nåt jag vill ha men jag handlar som sagt inte där som regel.

Isak ska få en lillebror ~ BF 2009.08.21
  • Aiwendil

Köpte en skitbra bakform där faktiskt...
    Kostade typ 99kr och samma lika har kostat minst det dubbla på andra ställen så visst kan man göra fynd bland "skitgrejjerna"

Isak ska få en lillebror ~ BF 2009.08.21
  • Kiltis

Ha ha, nej jag skäms inte alls. Jag tycker att jag är smart som fyndar där
    Däremot inbillar jag mig att andra tycker jag är lite konstig som handlar där ibland men det bryr jag mig inte ett dugg om.

• ebben

kan ej rösta-skulle gärna handla där,men vi har det inte nära!!

• Behemot

Nej det är inte pinsamt men jag brukar inte handla där iallafall

Jag har nog varit på Gekås fler gånger än på Lidl!

Från vissa människor är en förolämpning den bästa komplimangen man kan få!
  • Kristin24

De har vanlig svensk sortiment också...men jag tycker våat Lidl är kasst...skriver man en lista så har de hälften...så man får åka till en affär till.

Vi handlar på Willys och coop

• Trollet Ludenben

Vi handlar inte där särskilt mycket, enstaka varor bara. Blöjor köper vi där för de är utmärkta, bättre än liberos som mest liknar ett såll på vår son. Men pinsamt, varför skulle det vara det??

• Trynträ

Det är väl inget fel på Lidl mer än att de inte har allt. Tycker det är skoj att botanisera där till skillnad från andra affärer. Alltid hittar man nåt man inte provat på.

• CeeJay

Nej, men skulle aldrig handla där ändå, dålig mat, billigt etc

Jag gillar inte att köpa tyska och för mig okända märken. Tycker inte heller om deras uppbyggnad på butiken (rörigt?) så jag handlar aldrig på Lidl. Men att det är pinsamt tycker jag definitivt inte.

Det finns de som har gott om pengar men som handlar där ändå.

Svar på tråden Pinsamt att handla på LIDL?