Inlägg från: High Heel Bitch |Visa alla inlägg
  • High Heel Bitch

Pinsamt att handla på LIDL?

Varför skulle det vara pinsamt?

• High Heel Bitch
    enlitenbitkaka skrev 2009-07-09 13:05:28 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2009-07-09 13:00:42 följande: Vill inte få FL-maffian efter mig Men typen som går runt i crocs med tubsockar, t-shirten nedstoppad och byxlinningen uppe i armhålorna...folk som drar och sliter i billiga saker bara för att de är billiga, inte goda. Jag lägger hellre pengar på kvalitet och smak.
    Hmmm vem vet om potatisen på Hemköp som är dyrare än på Lidl smakar bättre och godare? Trodde människor hade kommit förbi det där inskränka stadiet
  • High Heel Bitch
    enlitenbitkaka skrev 2009-07-09 15:47:15 följande:
    High Heel Bitch skrev 2009-07-09 15:44:43 följande:Vart har jag nämnt något om klass? Underhållande....men så är jag ingen som skulle nöja med att knega Lidl i flera år heller.
    He he sånt som man i princip kan hitta i varje affär då
  • High Heel Bitch

Dorian Ertymexx skrev 2009-07-09 15:47:49 följande:

High Heel Bitch skrev 2009-07-09 15:44:43 följande: Det är en nygammal trend som verkar vara het just nu - rikemansarrogans. Det är OK att bespotta mindre bemedlade och skratta åt att de var "för dumma" för att ta en lång (vilket inte alls betyder lång, utan snarare karriärinriktad) utbildning. Sett mycket sådant här på sistone. :(
    Usch det låter inte kul, men det är klart det finns folk till allt. Man slutar aldrig att förvåna sig. Blir häpen varje dag över saker jag läser här på forumet, till slut vet man inte heller om man ska skratta eller gråta
Svar på tråden Pinsamt att handla på LIDL?