Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

Alla vi som älskar julen

i år får man lägga alla klappar i källaren i förrådet..där kan man knappt stänga dörren...annars finns det väl inga inslagna klappar kvar om man har dem inne i lägenheten.

vet i allafall en julklapp jag ska köpa till sonen.En trehjuling tänkte jag.Har har precis fyllt 2 år i oktober då.

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

Ett tips.I svt´s webshop kan man köp alla års julkalender.Alla kostar 199kr..kan var bra julklapp.

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    vita stenen skrev 2009-08-03 20:57:18 följande:
    Måste fråga er som beställer jul servisen. Vart hittar ni erbjudandet på disney jul- matservisen? Jag har bara erbjudande på kaffeservisen.
    www.fyrklovern.se/
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    vita stenen skrev 2009-08-04 12:20:11 följande:
    Ja, hoppas det. Tycker att den är så fin
    ja.jag ska skicka efter gammaldags jul..gjorde samma förra året..fast detta året var en grej extra
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    vita stenen skrev 2009-08-04 13:01:26 följande:
    JA, där fanns den ju. Men visst borde man kunna skriva ut och skicka in? Dom har ju ändå lagt ut den som en pdf fil. Tänkte isf göra en "fuling" som jag läst har och be svärmor skicka efter oxå
    ja gör det..jag vill oxå betälla men går bara 1 per hushåll..står att dem har kunduppgifter..men är nog bara om man har samma namn..kanske kan beställa i mannens namn.

glöm sen inte att avbeställa,,annars kommer det varje månad..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Februarii skrev 2009-08-04 13:18:04 följande:
    Det går inte om ni bor i samma hushåll. En jag känner försökte beställa med hjälp av äldsta sonen som då bodde hemma men det gick de inte med på eftersom det bara gäller en gång per hushåll. Om du ska ha samma servis som innan dvs.
    ja..ska testa....menar det kan finnas fler med samma efternamn i samma hus.Om dem nu inte ser att vi är gifta.
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Therace skrev 2009-08-04 14:57:21 följande:
    Testa du, men jag tror inte att det kommer gå. Vore det inte bättre och ta det säkra före det osäkra och fråga om någon annan kan ställa upp istället? De verkar inte gå på efternamn, utan just adress snarare, så länge du som tidigare köpare fortfarande bor kvar.
    ok..bor kvar på samma.¨'

får se hur jag gör..
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Alla vi som älskar julen