Inlägg från: lövet2 |Visa alla inlägg
  • lövet2

Hjälp, min 16-åriga dotter kär i 25-årig man!

När jag var 14 år förälskade jag mig i en kille på 21. Vi blev ihop, och så här i efterhand kan jag ju tycka att mina föräldrar faktiskt tog det på ett väldigt bra sätt! De bjöd hem min kille på middag, han involverades i födelsedagskalas osv. Aldrig ett ont ord om ålderskillnaden, utom när det var vissa saker killen skulle göra, som jag inte fick följa med på. Han jobbade och hade körkort, och jag gick i högstadiet fortfarande ...
    Hur som helst, så var min kille mogen för att förlova sig, flytta ihop och börja tänka på barn, och det var inte jag. Därför backade jag så småningom, för jag ville ju festa, ha kul och vara tonåring! Vi hade ett förhållande till och från, men det var först när jag var 18 som jag började komma i kapp honom riktigt.

Och nuförtiden är vi gifta och har 7 barn ...

Then there´s one rule we both live by ...
  • lövet2
    Piamamma skrev 2009-07-07 22:50:45 följande:
     Hur skulle ni känna om det var er egen sextonåriga dotter som kom hemdragandes med en nio år äldre man? Skulle det vara lika roligt då?
    Nu har jag ju hunnit gå i genom 3 sextonåriga döttrar hittills, och jag känner mig en aning luttrad. Mina krav är liksom inte så höga längre, utan om pojkvännerna är mentalt friska, drogfria, saknar kriminellt förflutet och inte är våldsbenägna, så välkomnar jag dem med öppna armar!
    Get them before they get you!
Svar på tråden Hjälp, min 16-åriga dotter kär i 25-årig man!