Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Emmsan skrev 2009-07-08 07:49:15 följande:
    mååårning åhh idag ska mysgrodan beställa molo jag som INTE skulle ha ngt o tyckte allt va fult rök på en liten beställning iallafall hahaha så om ngn vill ha ngt speciellt kanske ni ska maila henne nu idag :)
  • Kristyr
    Emmsan skrev 2009-07-08 08:21:06 följande:
    inte kul trodde det skulle bli en billig höst hahahha
    Jag ska ha carton body, stars body den med blå stjärnor, tjejpinsbodyn och starsbyxor med lila mudd

Vet du vad det är för din lila tröja duntoffla har på sin son i bildtråden? Det måste ju typ vara den lila som är på mudden på starsbyxan?
  • Kristyr
    Emmsan skrev 2009-07-08 08:36:46 följande:
    po.p gissar jag på ;)
    okey.. :o)

Om jag inte hittar i nån affär nån lila tröja så får nån sy upp en långärmad tröja i lila
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 08:40:10 följande:
    Kristyr: Det är idats tröja! Jag har också den! Passar superbra till många av molos kläder med lila i.
    aha! Men en sån går väl inte att få tag på?! *hmm*
  • Kristyr
    Emmsan skrev 2009-07-08 08:40:21 följande:
    jag va med sååå sugen på de svarta starsbyssorna men min känsla säger att de blir blekta så jag vågade inte men guud va fin som du söger med en lila tröja till  hmmm

Jag chansar och testar.. man får var jättenoga med avigan när man tvättan och inte låta maken tvätta för då blir det inte vrängt ut och in så kanske de kan hålla sig fina..
  • Kristyr

Emmsan> Vilken stl skulle du isf ha på byxorna..?

• Kristyr
    Emmsan skrev 2009-07-08 08:46:01 följande:
    men det är ju superenkelt o bara föra in ett litet resårband ;)
    mys har svarta med stars i 92.. ett par som någon ångra sig på.. Jag ska ha 86. 92 blir lite stort.. Ett tag funderade jag 92... men..
  • Kristyr
    Emmsan skrev 2009-07-08 08:54:58 följande:
    ahhh :) nja melker har för mycket i 86 hela garderoben full så jag får ta i lite i storlekarna nu hahaha
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-07-08 11:33:27 följande:
    Tillbaka igen.Tog oss en tur till affären för o bunkra upp lite inför semestern. Vanligtvis sköter gubben all inhandling av mat här hemma, det märktes när jag skulle köpa blöjor, herregud, vilken storlek han han nu för tiden? Totalt hjärnsläpp så jag fick dra ner brallorna på Liam och kolla, lagom pinsamt
    *haha*
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2009-07-08 12:18:00 följande:
    ÄR denna för tjejig? Har den puffärm tro?www.luckylittleme.se/picview.asp
    tycker den är fin. Tror inte puffärm. Skulle kunna tänka mig en sån fast i svart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14