Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Chipotle skrev 2009-07-15 21:25:48 följande:
    Halloj tråden! Har ni hört nåt från Mysgrodan? Ni som gjort beställning på Molo alltså..Är så jäkla otålig!
    nix!
  • Kristyr
    isako skrev 2009-07-15 22:45:41 följande:
    Från Mysgrodan igår...
    "Den här infon har jag fått ang leveranser
     Molo Drop 1: v 26-27Outerwear: v 29-30Fleece: v 30-32Drop 2: v 32-33
     Plaggen som släppts skickar Molo så fort de kan enligt agenturen, onetwoten.
    Har tyvärr inte fått orderbekräftelse än, men hoppas det kommer imorgon och att de skickar
    leveransen på det som har släppts den här veckan"

Hej på er brudar!
    hoppas hoppas då!
  • Kristyr

åhhh testade Nanoou suiten idag den blå. Såååååå fin passform på min smalis. Nu fick jag ett habegär av fler... men vart säljs de?

Babyshop (allt utplockat pga rea)
    Pixie (utplockat..)

• Kristyr

Såg att vildänglar hade fått in vinterkläder när jag kikade förbi där idag.

• Kristyr

Någon som har varit med om att den röda suiten (katvig blueapple bodysuot) i det här mönstret från förra hösten? www.freshmilk.se/product_info.php&products_id=2027 färgar det vita?

Använde min röda för första ggn idag och det vita bli lixom missfärgat. Under hakan har dregglet dragit med sig rödfärg så det ser ut som som om sonen har dregglat jordgubbar...

På andra ställen har den röda färgen lixom runnit ut i det vita..

Har haft den blå innan och den blev det inte så med...

• Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 21:53:37 följande:

Japp! Så va min röda suit när den blev blöt! Men in med den i tvätten så går de bort Sen färgar den inget mer efter det..
    aha får testa i morgon och tvätta den igen då. Har tvättat innan användning.
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 21:57:47 följande:

Å har du tvättat den en gång redan? Å den färgar ändå?  Då skulle jag reklamera!! De va verkligen nåt mysko med den färgen, det färgade liksom inte lite heller, jag trodde hela suiten va förstörd när jag såg den, men de försvann verkligen alltihop i tvätten *helmysko*
    Får testa och tvätta den i morgon och se hur den ser ut. Annars får jag reklamera den

Hur är freshmilk på reklamation??
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 22:03:42 följande:

Har aldrig reklamerat där, men returnerat har jag o det funkade smärtfritt Dom borde hört om det tidigare tycker man, du kan inte vara den enda som hört av sig om detta!
    Ja man tycker det. Får kontakta dem isf.
    Hoppas på att det kommer gå bra. De har ju tom en irl butik så lite seriösa måste de vara. (kan man hoppas)
  • Kristyr
    snigelina skrev 2009-07-17 21:21:09 följande:
    jag har gjort en beställning hos mysgrodan, men vill ha lite till
    har du hört nått?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14