Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Å go morron i NYA tråden

Huj va ni har skrivit en massa Får läsa tbax medans jag dricker morronkaffet {#lang_emotions_coffee}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

NU har jag läst tbax

Tofflan--- Helt underbara bilder!!! Den när man ser småttisarna bakifrån kikandes in genom fönstret va helt otroligt fin!! Å fina mamman o Noel åxå {#lang_emotions_sunny}

Idag borde jag få paket från LLM {#lang_emotions_laughing} Och sen kommer Bubblan hem från campandet åxå *saknar* {#lang_emotions_heart}

• RååSa BuBBlan
    snigelina skrev 2009-07-08 10:29:58 följande:
    Åh, har hon varit och campat? Länge?
    Ja hon har varit med farmor och farfar i deras husvagn i Mariefred Hon tycker det är såååå spännande med husvagn Hon åkte i Måndags kväll så två dagar har hon varit där å mamman saaaaaknar {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    jacao skrev 2009-07-08 10:30:53 följande:
    ska jag eller ska jag inte...? Klicka hem det jag har i varukorgen hos llm... jag gillar ju älgarna men lillkillen vill ha dukati, vilka bekymmer man har Men samtidigt, priset blir detsamma som halva den planerade kolmården resan i augusti, vilket är roligast för barnen tro, lite nya molosar eller kolmården?
    Å är det ett val så säger jag Kolmården
  • RååSa BuBBlan
    snigelina skrev 2009-07-08 10:34:16 följande:
    Åh vad mysigt för henne! Förstår att du saaaaaaaknar Jag har bara varit ifrån min lillskrutt knappt ett dygn som mest och det var jobbigt..
    Ja, hade jag fått bestämma hade hon vart hemma Men hon vill verkligen åka och dom har så mysigt ihop dom där tre {#lang_emotions_sunny} Bubblan är en liten finsmakare och faffas kovvar e godast i världen dom pratas de jämt om när dom ska ses..
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-07-08 10:38:29 följande:
    Åh hon har säkert haft det super mysigt, men man saknar varandra ändå. MASSOR!! Mina två sov över 1 natt hos farmor o farfar förra veckan. När jag hämtade dem så sa min lille kille -Jag har saknat dig mamma! och fick en bamsekram  å puss  Men de tycker det är jätteskoj att åka iväg och sova över hos mormor och farmor & farfar samt hos min bror.
    Ja de blir så enormt tomt här hemma!!! Som att man saknar en arm

Va go han e lillkillen {#lang_emotions_heart} Bubblan brukar säga när nån varit borta " Å jag äskar dig när du vatt botta"   Kan tolkas hur man vill då
  • RååSa BuBBlan
    Mosen08 skrev 2009-07-08 10:41:05 följande:
    Jag fick hem denna till Moa igår men den va jättestor dessutom kändes den lite väl nattlinneaktig..www.oki-doki.se/
    Den är aningens lång tyvärr {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-07-08 12:39:33 följande:
    Baby: Pins byxor med limegröna kantband strl 92  Badgesbyxor med röda kantband strl 92     Pojk: Warning moose tröja med orange kantband, print på hela tröjan strl 98 Regnbågslinne strl 104   Flick: Lila tunika med lila stjärnor lång ärm Rosa (korallröd) lurv med gula kantband strl 104 MED luva Lila lurv med limegröna kantband strl 104 UTAN luva Babuschka ryska dockor linne med pusselprint på ryggen strl 110 Badges linne med rosa/limegrön randig rygg strl 110 Badges leggings 116 Pussel leggings 116 Lila leggings med lila stjärnor (obs ej byxorna med den konstiga modellen ) 116 Rosa/limegrön randiga leggings strl 110 Pusseltröja print på hela strl 110 Babuschka/pussel rånarluva strl m Klänning med luva badges print strl 110 Klänning med luva usa print strl 116    
    Åååååå fiiiiina listan!!! {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan

Fy va jag e nyfiken på höstens lurvar   Ska ju byta ut allihop så jag hoppas på mååååånga fina {#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14