Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-08 13:05:42 följande:
    Rejäl uppdatering??
    Yes   Ska upp på Junior i höst, men så osäker på om man kan ta 98 eller om de blir tokstort {#lang_emotions_undecided}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-07-08 13:05:56 följande:
    jaaa  vad har du på din lista?
    Mest en massa önskemål om muddbyxor i alla print  

Det är det jag kommer köpa mest av höstens, sen gärna tunikor då vi inte ska ha klänningar {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-07-08 13:06:00 följande:
    Min lista blev inte särskilt lång faktiskt.Har bokat om det finnssvart tunika med vita stars och turkosa kantbandpusselleggingsgrön/oranga leggingsretroblommaleggingspusseltröjaSen hoppas jag ju att llm får in den lila stjäntunikan igen. Har ju redan betalat en där så beställningen fick ligga kvarSen har jag redan fått hem pippi och badges babyklänningarretroblomma tunika och pippileggingsNån som fått hem sin lila stjärntunika som kan tala om hur den är i storlek? Har ju beställt en 92, men funderar på om det kanske funkar med 98, det gick ju bra i blomtunikan i alla fall
    Tror min 92:a kommer idag

Fina saker på din lista {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-08 13:09:26 följande:
    Rätt var det är rycker de ju iväg i längden. Jag har en urfin åskblå vantfleece här hemma i 92. Jag vill så gärna att S ska kunna ha den men det är tveksamt. Den är så fin. S har 98 i sin lila lurv från i vår och den är inte för stor ....men sen är hon mycket rejälare än din Bubbla.
    Ja Bubblan e så tunn på överkroppen så jag e rädd det blir massa häng bara om man tar för stort, hon har ju vårens baby 92 å den sitter bra.. Kanske man ska prova junior 92 istället för 98?

Å den fina åskblå!! Vå sålde vår overall i vintras  *sakna*
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-07-08 13:11:11 följande:
    Då vill jag ha lite mått sen, och bild på modellen
    Måtten kan du få på stört när den landar, men modell bild dröjer då Bubblan kommer hem ikväll
  • RååSa BuBBlan
    maugu skrev 2009-07-08 13:10:49 följande:
    Visst har hon?Blir 8 månader den 21..jisses..och tackar för komplimangen gör hon..Livia hälsar att killen i famnen (hos snygga mamman) är en riktig pudding
    Å lilla gumman!! Gud så hon e sööööööt alltså!!! {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    maugu skrev 2009-07-08 13:18:42 följande:
    Tack-och Bubblan är fin som alltid..tycker det är så charmigt med hennes "hairdo"..så var min etta oxå-tog länge innan det blev tofsar där Blir det någon  flytt förresten?Hängde bara med att ni var spekulanter på hus..
    Bubblan e kalhygge fårever Inga tofsar här inte

Nä, vi har beslutat att bo kvar av många anledningar, de känns rätt bra ändå
  • RååSa BuBBlan
    Mosen08 skrev 2009-07-08 13:30:29 följande:
    puffar lite
    Jag måste nog se allt IRL för att kunna tycka

Väntar hem likadana bysser idag å kan efter det tycka till
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-07-08 13:31:23 följande:
    gahh jag har ångest för min lista *mycket pengar* men det går över sen när jag säljer "gammalt"  på tradera i september, så jag får ha ångest tills dess
    Ja så fort du börjar sälja så minskar ångesten rejält   Du lär få in mååååånga kronor till hösten på dina guldkorn {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14