Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Har ni bilder på legginsen  för de finns inte i ngn shop än va ???  *Nyfis*

• maggan75
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 21:07:16 följande:
    nej inte längre, säljaren ska betala först, sen ska köparen skicka
    stämmer det du säger, pengar först  skicka sen
  • maggan75
    maggan75 skrev 2009-07-09 21:09:56 följande:
    stämmer det du säger, pengar först  skicka sen
    eller nej  varan först sen pengar menar jag ju
  • maggan75

Isako hittad etta på Tradera

Vanligtvis returnerar köparen först objektet till säljaren som därefter betalar tillbaka köpeskillingen. Om det handlar om en "felaktig vara" återbetalas även kostnaden för frakt och returfrakt. Tänk på att ni även vid återköp kan använda er av Paysons leveransgaranti för ökad trygghet.

• maggan75
    snigelina skrev 2009-07-10 10:55:36 följande:
    Nämen Jag väntar verkligen på att vi ska använda våra.. och särskilt den turkosa katvig-klänningen som vi har i fyra strl
    Tack för  fina kläder fick dem igår, sen vet du vart dina kik kid klänningar flyttar
  • maggan75
    snigelina skrev 2009-07-10 10:58:21 följande:
    sega posten men bra att de kom fram.. du får väl slänga leggingsen om du inte vill använda dem, men de kan ju vara bra i sandlådan eller nåt kanske Tihi! Som tur är kommer iaf två av klänningarna passa i höst, för de är strl 116, men jag hoppas även den svarta i 110 passar.
    legginsen var ju jättefina , tyckte jag  i varje fall ........
  • maggan75
    snigelina skrev 2009-07-10 11:01:35 följande:
    vad bra De är välanvända och det syns ju kanske lite förstås.. Men huvudsaken är att de kommer till användning!
    jo använda och kanske inget man har sm gå bort kläder. Vet inte vad jag hade väntat mig egentligen
  • maggan75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-19 19:09:53 följande:
    Ska se va de säger i morrn när de ringer upp.. Kommer inte våga handla på nätet mer!! *uscha*
    Swedbank har ju E kort  det använder jag mig av när jag handlar på nätet. Då får man ett tillfälligt kortnummer som ingen sen kan använda.

Själv blev jag skimmad när jag tankade bilen för  ett tag sedan som tur var så har jag  aldrig mängder av pengar på kontot, utan för över till sparkontot så de lyckades inte ta ut ngt  men  35 kr * 2 för  deras försök men de pengarna fick jag ju tillbaka.
    Min kompis som hade tankat på samma mack samma helg  hadede tagit 8000 kr för likaså en kollega till mig
  • maggan75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-19 20:11:32 följande:
    Å fy! 8000 Tur du inte hade så mycket på kontot den gången, fy va läskigt!!
    Ja det är trist att folk inte kan hålla reda på mitt och ditt ja det var massvis som blev av med  just 8000 .....då var det ett gäng som försökte ta ut pengar i sydafrika av alla ställen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14