Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Greksmurfen skrev 2009-07-19 19:00:03 följande:
    hej tjejer ..igår å idag har det varit deppigt....tänkt så mycket på min lillebror=(..... tro inte man kommer fatta att ja inte kommer se han mer =`(... satt å donade med den här igår i 6 tim efter jobbet.. behövde lite självterapi så att säga..
    " target="_blank">

förlåt för OT behövde bara få skriva av mig lite...förresten min make har hakat upp sig på bodysuits =) så skoj med tanke på att de max har som bodysuits är molo å katvig =).. så när man kommer hem möts man av en finklädd bebbe =)
    Beklagar verkligen , miste mitt kusin barn ( hans mamma var som min storasyster  så  vi stod  varandra väldigt nära.. Tyvärr dog mamman i bröstcancer 34 år ung) miste i varje fall  honom oxå  lucia förra året. så jag vet hur jobbigt det kan va
  • maggan75

nu fick jag mail från eleraff ..... blev ingen molo overall för det super braiga priset inte för jag trodde det men värt ett försök.

På tal om barn och talfel så skulle min dotter ha en telefon i sin "fitta"( telefon i sin ficka ) 

• maggan75
    lillronya skrev 2009-07-31 21:22:48 följande:
    JAha! Det är det folket roar sej med?! Ja det är väl ok då.
    vad innebär S i molo rånarluvan  vilken storlek  motsvarar det
  • maggan75
    lillronya skrev 2009-07-31 21:32:46 följande:
    Till en 1-åring ungefär. Äh fråga nån som vet bättre. Vi har ju inte använt den.
    ok men då blir den i vilket fall förliten för min 6 åring  tyvärr
  • maggan75
    lillronya skrev 2009-07-31 21:34:32 följande:
    Ja det blir det.
    Det var synd annars hade jag  tagit den nu
  • maggan75
    SmillaMilla skrev 2009-08-26 19:02:10 följande:
    Nu behöver jag hjälp. Måste ha gamal/gamla katvig klänningar. De i velour, hängslemodellen. VAR?
    Jag är inne och tjuvläser lite ...... men har du ngn bild på den ??
  • maggan75
    SmillaMilla skrev 2009-08-26 19:14:55 följande:
    Denna modellenwww.trendsales.dk/main.asp&id=...);&sort=ID%20DESC&status=9&title=Katvig-Spencer-i- velourMen skulle gärna vilha ha i rosa/blå, gul/vit....
    Funderar på om det kan ha funnits på Bombom i jönköping när jag var där igår ..... är osäker men mycket katvig velour hade de kan ha varit nån sån elelr om det var ngn hängselbyxa ...... de har 70 % på allt nu, vet inte om de har öppet i morgon me njag åker förbi när jag åker från jobbet så jag kan kika om du vill.

storlek isf ??
  • maggan75
    SmillaMilla skrev 2009-08-26 19:20:38 följande:
    Åhhh gärna. Stl 92 till 104
    vad som helst däremellan alltså ??

nemas problemas jag shoppade katvig där igår åkte förbi idag men det var så mycket folk oc hajg hittade ingen parkering + lite bråttom så jag tar en sväng i morgon igen. Hoppas de inte länsade affären bara
  • maggan75
    ängeln83 skrev 2009-08-26 19:33:10 följande:
    Ah, jo den letade jag efter, men vi måste nog ha en 98:a, typiskt.
    Kan finnas på bombom fanns kortärmade vet jag
  • maggan75
    ängeln83 skrev 2009-08-26 19:35:18 följande:
    Hum...men jag kikade ju där förra fredagen och då såg jag inga.Har du varit där nyligen?Såg i tidningen att det är 70% där nu, guuu vad jag är sugen på att åka dit, fast det är väl säkert utplockat nu.
    Jag var där igår då fanns det kortärmade i varje fall ....
  • maggan75
    SmillaMilla skrev 2009-08-27 14:20:11 följande:
    Åhhh vad synd. Tack i alla fall!
    så lite så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14