Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako: trodde att du vart här=)...hört ngt angående leggingsen ??{#lang_emotions_dreamer}

ngn som köpt "felmärkt" vara på T eller?.... aldrig kul om varan inte är vad det ser ut att vara

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-09 20:51:45 följande:
    Hej JUST DET! näääee.. Inga tights än. Hmm får ta o maila na o se om hon skickat. Du har inte lust att sälja dem förresten? Du kan la köpa andra till henne *flörtar*
    NJA...... e rätt sugen på tightsen =P funderar faktiskt lite på å behålla dem själv=P... till framtida tjej........... men få se..älskar ju kanintrycket sååå......å nya leggings med lapp e ju ovanliga=P dregel..... e så enormt tacksam för att du ville hjälpa mig...  säg t vart ja ska föra över... du kan inboxa det =)
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-09 21:04:42 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=95015... Köpte dena. Tvättad minst en gång, och kommer SKITIG med fett och chokladfläckar!!
    FY vad arg manblir.... ingen som vågar buda på hennes grejer då.......

haha mi 8mån flyttaar på makens kettlebell på16kg=P ... tro ja har en minhulk=)
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-09 21:10:45 följande:
    Nej det är väll ok att hon inte har, men om varan inte stämmer överens med beskrivningen så är det ju eg. bedrägeri... Så hon kommer att ta tillbaka klänningen om jag vill.. TRO mig. Hoppas bara hon ställer upp till fight då jävlar i hoppet.
    ja inte ska man jävlas med dej =P... då blir det farligt... hon har ju en hel del annonser ute... så de ska na nog inte ge sig på.....

har precis varit på bio med brorsdottern ice age 3 hahah gud va ja garvade... hon kom iförd fina molo gittarer leggings å tunika med knapp sååå fin... det e ju hennes favvokläder =) säger varje gång vi ses att dem dem fick ja av dej faster =)
  • Greksmurfen
    tinkerbell74 skrev 2009-07-09 21:21:47 följande:
    Henne har jag anmält för budtrissning! Hon hängde här på fl förut, kanske fortfarande också men under nytt alias.
    vad gjorde hon då???? för man fåt väll inte göra reklam för sina egna auktioner??
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-09 21:28:09 följande:
    hahah sötfisen
    =).. ja min egna lilla terrorist....pust han har äntligen somnat nu =).....

hehehe såg denna texten på en molo annons (obs inte min )

som säler ett molo plagg..." De blir inte tvättluddiga och trycken håller".  hehe har hon haft molo innan ...tyvärr är det ju det de blir..... tvättluddiga =P...

hmm kanske skulle ta en tripp till jönköping t helgen å hälsa på=) å kolla läget lite där=) var ett tag sen sist juh.....
  • Greksmurfen

isako: ahahhahaha tränad av en taliban..den va go=).... vilket språk talar han m man få r fråga.... pratar han sitt andra språk med barnen?? ...min make snackar ju persiska å tycker att han ska lära maxen det... man har ju mkt idag av att kunna fler språk... liteOT

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 21:35:54 följande:
    tycker absolut du ska se till så din man pratar sitt språk hela tiden med Maxen F pratar ju det hela tiden med Maia och just nu tittar hon på Blancanieve (snövit ) och verkar förstå allt. Hon pratar jättemycket spanska och förstår ännu mera. Men hon tittar på mig som jag är helt knäpp om jag säger något ord på spanska
    =).... jo får vara på han mer..... han säger at han pratar det med han när han e själv med han.. han e ju pappledig nu till mitten av aug.... men jag har aldrig hört han prata det....=S...hur gjorde ni ..pratade F bara spanska med maia???
  • Greksmurfen

ISAKO: är du hemma i helgen då???.. kunde du ju guidat mej i jönköing å kollat runt med=)... har ju lokalsinne som en senil guldfiskt=P..... tycker ju tom det e svårt å hitta til A6 hahah fast det e raka vägen......å man varit jönköping otaliga ggr=P

Ja maxen kommer nog ha svårt å hålla tassarna istyr från den fina Mirre Mus=)....

haha ja mga talibaner här .......vad heter din andra hält.. har för mig det liknar min mans namn..... tro du nämnt det ngn gång...

• Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-09 21:41:40 följande:
    Ohhh vad roligt! Gaaah töntgubben min som är lat! Men jag hotade att börja lära dem skånska om han inte skärpte sig o då jävlar blev det liv i luckan *asg*
    HAHAHHAHAHA
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 21:43:00 följande:
    Ja han pratar mest bara spanska med henne, mest för att jag klagar på hans svenska, eller iaf när Maia var nyfödd, sa att SÅ får hon ju inte lära sig prata så då fick han börja med spanska istället. Han glömmer sig någon gång ibland och pratar svenska med henne just eftersom vi pratar svenska med varandra. jag förstår ju en hel del spanska men inte så mycket så jag kan tala det som vardagsspråk här hemma tyvärr.
    =)..... är ju halvgrek själv men min mamma lärde mig aldrig grekiska förstå en he del å kan prata lite å läsa kan ja med ..... men inte så ja kna lära ut till max=(... å det e tråkigt tycker ja så därför trycker ja på maken å lära max persiska...tycker det låter så fint när han pratar=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14