Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-07-19 21:25:51 följande:
    Vet precis hur det känns när min sambo pendlade och jag var själv med kidsen hela veckorna så var denna tråden min liv lina
    =D..... vi få ta en danskträff vid nästa molosalg...=).... kunde vatt bra å fixat en lista med vart alla bor så går det nog lättare å fixa bilar till salgen =)
  • Greksmurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-07-19 21:29:28 följande:
    Det får vi verkligen göra. *hehe* Jo det vore nog en ide. Själv tvingar jag med mig gubben
    HAHAHAHA... ja ska ja ha med mig min gubbe får ja ta han i koppel... han tycker inte om shoping ..sen tycker han vill inte att maxen bör ha så mkt mer kläder=P.. så han skule nog bara vara en bromskloss om han följde med......=D... mne lätt att jag ska åka första dagen nästa gång...
  • Greksmurfen

nästa gång har ja lovat min kusin på 7år å få följa med.... han bara ÄLSKAR att shopa å shoppa kläder..... han e så fin i molo linnena ja inhandlade til han från förra shoppen.... hans favvokläder.=)

frågade om hans kompisar sagt ngt om dem.. då sa att att en sagt att den va ful (space =O ).... men då sa han men det va han som hade en ful på sig en ful med nga fula gubbar på från hm eller ngt >

• Greksmurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-07-19 21:36:33 följande:
    nää min sambo skjutsar och väntar i hörnet *hehe* inte sjutton får han följa med in. Everloons man däremot var hel lugn han var med inne passade säckar och letade kläder
    ahhh just det ja ni var där ju samtidigt som vi var där ..såg din lille tjej med molo präplplatte skor på sig=)... stötte ju på både everlon och lawoman =)... å fick ju tipset om killen med molotröjan som gav rabatt =P
  • Greksmurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-07-19 21:40:35 följande:
    låter som en go lite kille
    så go...har alltid önskat sig kläder sen han kunde gå typ..=) han ska bli nagelteknolog när han bli vuxen har han sagt=P....såå goo
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-07-19 21:56:50 följande:
    hördes när vi pratade om han att han stod dig nära... bamsekram till dig gumman!!
    tack gumms....du får gärna höra av dej när lillkickan råkar växa ur molo=P....... när öppnar den där butiken i jönköping efter semetern förresten??
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-07-19 22:10:25 följande:
    hmm.. i början a aug sa hon.. tror det är 2 veckor kvar nu.. va där på ons eller tor innan hon stängde... hmm.. ja, 2 veckor kvar tror jag.. ja nu har hon faktiskt inget.. =)) sålde en del nyss i 80, så nu har hon 86 själv här hemma, hoppas hon kan ha det ett tag.. =)) nån 80 har hon, men tror inte maxen passar i älgklänning eller butterflysuit
    hihi nja... ja ksulle säkert kunna ta på han en butterfly men tro inte maken hade diggat det =D...
  • Greksmurfen

lj2 ..du har inte varit å shoppat på lindex=P...... råkade gå in där en sväng idag med blev lite OT shoping

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14