Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej, såg att nån pratade om kålm, kanon - men man går myycket! Delfinshowen e toppen! Inga nya butiker som fått in lite Molos??

• Ullis 10

Är sugen på den snordyra velouren.. Men ingen mudd på byxan... Någon som prövat o vet hur de är i strl?

• Ullis 10
    Emmsan skrev 2009-07-08 09:59:42 följande:
    hmm finns det sån där kärra o låna? har en 4 åring med vääääldigt trötta ben
    Hmmm.. säkert men vi hade ingen så jag lovar inget... Vi drog dock runt på kärra på Ölands park förra veckan, hyffsat tung efter ett tag:) Tog på båda Molo t-shirt m sv/vit rutig ärm o bilar resp space på magen - lätt att efterlysa dem om man inte hittar dem om man säger så:)!
    Nu kom jag på det viktigaste-rovfågeluppvisningen!!!! Trodde inte på den men superhäftig!
  • Ullis 10

suck sitter fortfarande o tycker att den hemska "stickade" tröjan m fula renar är lite cool..

• Ullis 10
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:32:56 följande:
    Jo men på det hela taget är det inte så många som om alla som slåss om 86/92/98/104Vem vet, kanske är jag där och fightas jag med? Hmm...är det ngn som har ducati-tröjan fast med printärmar? Funderar på om man ska ha med helprint men är osäker på hur knappen är på den modellen.
    Har båda varianterna men i jr modell... ville eg haft den m helprint m däck på sidorna men den syns ej till i butikerna, nä nu måste jag aktivera kidsen!
  • Ullis 10

Åh mail fr Micke nu - det finns ingen cartoon molo i jr - varför inte - hade väl många kids gillat???? Besviken..

• Ullis 10

Godmorgon, ni har kanske sett det men krumelur lägger upp molos nu:)

• Ullis 10
    Everlonn skrev 2009-07-09 22:19:42 följande:
    På tal om sköljmedel så skulle Molo komma med nya direktiv om tvätt..att mörka print inte ska tvättas med sköljmedel för att de ska behålla färgen bättre...Micke mumlade nåt om det
    ? Det var nåt nytt..:)
  • Ullis 10
    isako skrev 2009-07-09 23:19:56 följande:
    hahaha ja dessa "fina" presenter... hua
    Ja, visst är det trist, erkänner att jag har en del oanvänt som jag gömt.... Typ tröja m skjortärmar från exit o värst av allt en batiktröja från okänd källa.. Ryyys.
  • Ullis 10

Jag vet att inte så många av er har lite större killar men om nån har sett "mc jackan" IRL?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14