Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-21 18:26:47 följande:
    Fast den är klart turkos. Mörkturkos kanske
    Shit, det ändrade på min inköpslista:) Men måste det vara oranga stjärnor på mössan till.. svart m vita kanske blir lika snyggt...vill ha kepsen också, cool!

fyndade en ny ärtgrön jacka strl 116 på hippo men den är för stor, trots att detta är hans normala storlek (minst)- får bli T. Lite surt då jag lyckades hitta matchande svart mössa m illgröna stjärnor...
  • Ullis 10
    Buttelina skrev 2009-07-21 18:41:47 följande:
    ja den! underbar irl!!

ja jag tror det är lila och laxen.

åhh ja toppenfint kommer det bli!

ja fy den hamnade på min önskelista! blev så positivt överaskad! åhh har hippo gamla jackor kvar?
    Nä, det var på förra rean..
  • Ullis 10
    saturnina skrev 2009-07-22 09:12:25 följande:
    Hej tjejer, hoppas ni har det bra. Är inne på Matadoer och kikar, men tydker det är svårt att se vilka typer av jackor det är. River, är det skaljacka för höst eller är det vinter?
    jag har köpt den - sklajacka o så kan man kompl. m fleece!
  • Ullis 10
    saturnina skrev 2009-07-22 09:42:12 följande:
    Ok! Tack! Mer höst då eller vinter också tycker du? Vilken färg tog du? Även om det är vägarbetarvarning på den så tycker jag den neongula är supercool och praktisk. Har du sett den i verkligheten?
    Ja, o jag vill ha den till lillebror:) det är den svarta jag köpt till storebror. Skulle säga höst o ett tag till m fleecen. Mycket tunn skaljacka.
  • Ullis 10
    saturnina skrev 2009-07-22 09:47:00 följande:
    Så bra. Jag måste nästan ha den... jag får kolla min budget, ska precis köpa parkettgolv.
    Mmm, den var dyyr... men så tänkte jag 400 mer än pops inte sååå farligt o mkt roligare:) men är så sugen på gula till lillkillen...
  • Ullis 10

Nu har jag beställt castor i färgen coast (buttelina har ju sett den IRL - inte jag ha,ha) o fleece fire till riverjackan. Visst brukar ajabaja vara snabba? Lite spännande när man ej sett plaggen...

• Ullis 10
    Buttelina skrev 2009-07-22 12:48:56 följande:
    åh avis jag blir hoppas nu du gillar den lika mycket som jag
    Det hoppas jag också!!:) Helt knäppt men slut i en strl på llm, sista i min strl på ajabaja .. måste vara fler som handlar i juli...
  • Ullis 10
    Morty skrev 2009-07-22 13:31:14 följande:
    Butte: Har du varit nere på LLM och kikat på vinterkläderna?
    Mmm det har hon - det var därför jag bestämde mig för blå färg:)
  • Ullis 10
    Buttelina skrev 2009-07-22 13:33:22 följande:
    söta du jaa jag ska nog unna mig en väska
    bara slå till även om det innebär EN mindre molotröja till kidsen:)
  • Ullis 10
    kexchoklad skrev 2009-07-23 10:38:37 följande:
    Vilka färgerna har fleecarna kommit i måntro? Det var ett bra tag sen jag var in på pop
    Se på hemsidan, jättesnygg turkos!
    Coast jackan kom nu - om du ser buttelina -så ja, jättefin!! Har den illgröna i samma storlek o denna var mycket mindre? Hade velat testa en strl större, bökigt med näthandel ibland.. Men vilken mössa till? Vill inte ha orange stjärnor? Hoppas baksidan (vändbar) på pops randiga passar!! Fire fleecen (molo) kom också, så mjuk..
  • Ullis 10

Jag har provat jackan - normal i strl tycker jag! Inte så stor som för ngt år sen!

• Ullis 10

H I L L A skrev 2009-08-01 20:14:42 följande:

mmmm... får magont av det här....men har bara mig själv att skylla
    vilken butik jag fick lämna två av sex plagg pga fel storlek till BoR - inga problem... har du oxå prövat popoverallen? min passar tyvärr oxå:)
  • Ullis 10
    Zvartaliljan skrev 2009-08-07 11:16:48 följande:
    japp ändrade planer, nu drar vi till barnens gård för att muntra upp mamman
    Var försiktig, min 3 åring föll nästan tre meter där i förrgår, men är rätt ok, måste haft nån som vaktade honom...

Vet nån om det kommer fler prints pojk än traffic o train nu?
  • Ullis 10
    hampus06 skrev 2009-08-08 14:18:49 följande:
    NIKKI2006.. Vart har du köpt de snygga velourisarna från KIK KID?!
    Babyshop ha en del! oki-doki har också lurv!

Idag var det halva rean i min butik, inget intr. direkt..
  • Ullis 10
    MammatillO skrev 2009-08-08 15:09:52 följande:
    Ni som har Molo zapp skorna har dom blivit nötta fort ?tänkte ha dom då han börjar Fsk nu i augusti. men dom var ju billiga iofs 199:- på rea
    Nädå, men personalen blir nog inte glad..:)
  • Ullis 10

ni har nog sett det, men småfolk hos vera!

• Ullis 10
    SmillaMilla skrev 2009-08-16 20:45:52 följande:
    Vid vilken ålder är det läge att gå över från overallt ill tvådelat?Anton är ju nu till vintern 6½ år. Vad bör man då ha? Vad har alla andra?
    Tvådelat!!
  • Ullis 10

Hoppar in lite (min auktion går förresten urdåååligt!), vill ha beanie blå NS mössa till kille som normalt drar 52/52 - vad väljer jag M eller L??? Nån som har den??

• Ullis 10

Ullis 10 skrev 2009-08-20 15:08:56 följande:

Hoppar in lite (min auktion går förresten urdåååligt!), vill ha beanie blå NS mössa till kille som normalt drar 52/52 - vad väljer jag M eller L??? Nån som har den??
    Ingen inne som har en? Tänkte hugga en på busloppan nu:)
  • Ullis 10
    SmillaMilla skrev 2009-08-20 15:18:27 följande:
    Jo jag har, men oj vad svårt. Svea som snart är 2 år har stl M och Anton 6 år har stl L. Så jag tror att du skall välja stl L.
    TACK L blir det!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14