Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

hej hej,

är det här ni håller hus numera?!

Orkar inte skriva så mycket - har varit på Gröna Lund i 7 timmar idag så jag är helt slut! Självklart var William iklädd Molo (fina regnbågsränder)!

• Mitt livs lycka
    LJ2 skrev 2009-07-11 19:48:37 följande:
    ohh.. den har jag planer på att ev köpa till lillan.. men e lite tveksam ju.. men är den finare på så .. :D
    Jag tycker spacerosen är jättefin i verkligheten! Var inne på Annorlunda Små i förra veckan och jag måste säga att de mesta var finare i verkligheten.
  • Mitt livs lycka

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 19:50:58 följande:

Drar o fortsätter rensandet en stund Cu sötisar!
    Åhh, är det rensande inför Tradera kanske?!
  • Mitt livs lycka

God morgon!

Sorry, jag fortsätter med mitt tjat om vinteroveraller! Kan inte bestämma mig för vad jag ska satsa på i vinter...!

PoP - funktionella och bra men såååå tråkiga
    Hummel - verkar bra och är fina
    Molo - verkar bra och är fina

men nu har jag även börjat fundera på Mini a Ture...
    Någon som har erfarenhet av deras vinteroveraller?? Tycker ju att dem är såååå fina men de ska ju vara bra också!

• Mitt livs lycka
    SmillaMilla skrev 2009-07-13 07:43:06 följande:
    Annars säger jag REIMA. De är de bästa overaller vi har haft.
    Åh nej, ytterligare ett märke att välja mellan!
  • Mitt livs lycka

Någon som vet om den utökade rean med 20 % på Busloppan redan är avdragen på priserna som står angivna?

• Mitt livs lycka
    Mosen08 skrev 2009-07-13 08:33:46 följande:
    Skulle tippa på att det dras av när du knappar in reakoden!
    ok, jag testar! Tack!
  • Mitt livs lycka
    Mosen08 skrev 2009-07-13 08:33:46 följande:
    Skulle tippa på att det dras av när du knappar in reakoden!
    Tänkte inte på att det var en kod - då är det klart att rabatten borde dras när man knappat in den! *himlar med ögonen åt mig själv*
  • Mitt livs lycka

Buttelina (eller någon annan med erfarenhet av Hummel):

Hur är overallerna i storlekarna??

Om jag bestämmer mig för en Hummel så vet jag inte vilken storlek jag ska beställa, 86 eller 92... Känns som 86 kommer att vara på gränsen. Har ju en rund kille som är 80 cm lång...

P.S Puffar samtidigt för min fråga ang. Mini a Ture och deras overaller? Bra/dåliga??

• Mitt livs lycka

Nästan inga av de "danska" vinteroverallerna ska/kan torkas i torkskåp - är inte det lite opraktiskt om den ska användas på dagis?? Slänger dem inte i blöta ytterkläder i torkskåp där...?

*funderar ff på vad jag ska köpa för vinteroverall*

Pop-overallerna kan ju iaf torkas på låg värme i torkskåp fast de är ju sååå tråkiga...

*velar fram och tillbaka*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14