• Theina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-08 15:30:53 följande:
    Åhh kokande arg är jag nu...syrran är ännu argare...hennes man fyller 30 och hans "vänner" har stökat ner något otroligt med toapapper, ölburkar och annat både inomhus och utomhus, satt in flera fejkannonser i tidningen så det ringer hela tiden och t.o.m satt upp en skylt där det står TUTA precis utanför huset...hon är hemma med en 2-månaders bebis liksom!!! Mannen är ju för fasen på jobbet så den det är meningen att sprattet ska vara åt drabbas inte ens!De har t.o.m strött frön på deras nysådda gräsmatta som de lagt ner en massa pengar på!! HALLÅ liksom, jag slutade tycka sånt var roligt när jag var 15, vad tycker ni???
    herregud vad idiotiskt tycker jag!! stackars syrra.
    ♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • Theina
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-08 21:36:08 följande:
    Vet inte om ni snackat om det redan, men jag blev lite ledsen på ögat när BoR meddelade att pusselleggingsen var borttagna ur sortimentet...Det var de jag längtade mest efter...*snyft*
    WTF de som jag såååå gärna ville ha... WHY liksom *surar*
  • Theina

isako: jag köper 80 till min tös i höst/vinter.. hon har alldeles snart växt ur 74.. både body och byxor är i miiiiiinsta laget.. har dock ingen bodysuit i 74.

liljan och loppan: folk är bara avundsjuka

morty: ja visst är det förfärligt.. jag som sååå gärna ville ha dom.. fattar inte varför de är med i broshyren. jag fick en på lilla helsingborg igår och där sa de att de skulle komma senare om de var med... suck.

• Theina

Raihana: Jaså det var du som stal min aqua flower suit från eleraff.. *morr*

• Theina
    Raihana skrev 2009-07-08 22:58:32 följande:
    Yes, i know! Såg ditt inlägg här om dan när du jagade tjuven.....
    Haha, illailla.. men de hittade annat fint till mig istället så det gör inget
  • Theina

1 och 1 är 3: Grattis till giftemålet klart man kan göra så, fräckt.

• Theina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 14:18:19 följande:
    Saturnina, Buttelina, Mortillsju o om jag nu glömt någon så sorry  - underbara bilder!!!Den där babyhjälmen från Kik*Kid måste jag ha till lillasyster i ALLA färger i minsta/mellan storleken så nu får ni gärna hjälpa mig leta!!Saturnina - Vilken storlek har din tjej i den och hur gammal är hon???
    vet ni att det är en tjej i magen eller?
  • Theina
    isako skrev 2009-07-09 22:40:32 följande:
    hahahah Vågar väll knappt säga det här men jag har ett par strlk 24 liggandes i min låda... Typ lagom om ja... si så där 2 år hahahah Men Kuuuunde inte låta bli!
    cool stil jag vill också köpa ett par som går att ha tillsammans med likadana leggings i 98, men jag var så osäker på storlek att jag inte vågade köpa.. men jag hoppas ett fint tillfälle slår mig i händerna ngn gång (eller nåt).
  • Theina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 22:48:57 följande:
    ja o här sitter man o försöker hålla sig från såna onyttigheter när man är gravid, illamående o lätt går upp i vikt men inte fan går det o undvika när de gör på detta viset
    det kan inte vara lätt nej.. jag är också mkt svag för sådant.. hoho.. funderar du på att sälja pärlplatteskorna eller?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14