• Theina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-07-12 00:50:58 följande:
    Muddbyxorna.
    jag har inte sett de byxorna tidigare..

isako: svårt val.. men jag hade nog inte låtit honom ha de kläderna till förskolan, just för att barn kan vara så hemskt elaka mot varandra.. och förklara då för honom varför och att han kan ha de hemma
    ♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • Theina
    Raihana skrev 2009-07-12 01:01:39 följande:
    Mamma och co. skulle gå och shoppa lite i Köpenhamn efter tivolit på em, så jag försökte lite: Mamma kan inte du .......Sluta med dina kläder nu, jag ska shoppa leksaker till dina barn! INGA kläder......
    haha, min mamma säger samma sak.... men usch och fy för att säga sånt, i den åldern dessutom.

isako: tycker att rött är en helt OK killfärg

Skit också, nu hittade jag ännumer jag vill ha.. äääh, jag har inte råd att hänga med er, haha..
  • Theina

Jag ska också sussa nu, sovgott på er

• Theina

jojoa75: Riktigt dåligt verkligen.. hoppas du får tag på dom.

h80: vad köpte du från rackamaja? jag köpte också lite därifrån igår och nu kunde jag inte låta bli att köpa plastisocks citronlinne till linnéa nästa sommar för 94 kronor

• Theina

Det enda jag hade på min MOlo-höst-måste-ha lista var pärlplatteleggingsen, och möjligtvis pärlplattetrosorna.. möjligtvis ngt med babushca och pusselarmar.. men inte jättemkt faktiskt.. listan för gamla MOlos jag vill ha är däremot mycket längre

• Theina

Butte: Herregud att äga 70 danskplagg, hjäälp vad dyrt säg till när du lägger ut kläderna

• Theina

Liljan och loppan: jag har tänkt så på er idag... stackars lilla maia..

• Theina

Vem frågade efter dalmatinerlinne med snörningen? finns iaf på bus och rackartyg

• Theina

Liljan: Hejja Maia

Jag ringde nyss till Eleraff eftersom de inte hört av sig, och de skickar mitt paket idag med kläderna och storlekarna jag vill ha *jippiiiii*

♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 12/7)
  • Theina

Idag har jag fått mitt lilla härliga paket från eleraff.. tjohoooo.. det innehöll aqua flower leggings 104, "koppar" bodysuiten i 80 och dalmatinerlinnet i 110 *jublar* hoppas på mer post imorgon

♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 12/7)
  • Theina

Julia och Nelly: Vart har du köpt Poker-byxorna? (kan du var inboxa mig svaret för jag kommer inte hitta det här sen..)

♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 31/7)
  • Theina

Fina pussel/babuska nyheter men kommer inte pusselbyxorna i 86 hos Bus och Rackartyg?? Ngn som sett det ngnstans?

♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 7/8)
  • Theina
    isako skrev 2009-08-07 16:27:59 följande:
    Kan liksom inte motivera nya lurvar här hemma tycker jag.. Miriam har1 Lundmyr kabelstickad overall1 Molo lila med råsa fickor - På G hit från stormis 1 röd skal overall från po.p1 Vinteroverall från Po.p1 regnbågsoverall från Molo (Dock skall den nog bytas mot en strlk större för att ha nästa år)1 Jeansoverall från Po.p1 Skaljacka po.p1 Turqose lurv från vårens1 lila lurv med rött kantband1 kik-kid omlott jacka1 jacka från Zara.....Isak har1 Skidjacka från Po.p1 Softshell jacka från Po.p1 turqose lurv från i våras1 Branstrom jacka1 Miniature jacka1 Windfleece från Po.p1 H&M "skinnjacka"1 NS täckväst... tror inte jag har glömt ngt..
    Herregud räcker det inte med 1? möjligtvis 2?
  • Theina
    Ingen som vet var MOLOs nya pussel-byxor finns??? (förutom B&R)
  • Theina

Kan man köpa MOLOs baby-leggings med pusselprint än???

• Theina
    jojoa75 skrev 2009-08-19 23:51:30 följande:
    halloj i tråden! Snart mitt i natten, men har roat mig med att läsa lite Ska oxå till cillen imorron.. dock inte på fm så jag lär väl inte ha sån tur att jag träffar på nån av er pölsekäringar där *snyft*Lucas börjar FÖRSTA KLASS imorron, o då ska jag ju vara där såklart, på förmiddagen.
    Åh vad spännande ja måste kännas stort, för er båda
  • Theina
    jojoa75 skrev 2009-08-20 00:56:20 följande:
    ja väldigt.. det hade tagit jättelång tid för honom att somna ikväll
    ja det akn jag tänka mig jag kommer ihåg när jag skulle gå till skolan min första skoldag, jag hade en rosa ryggsäck med hästar på
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14