Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Gokväll tjejer!

Denna månadens långa arbetspass är över! Jag har som vanligt varit helt off i en vecka men nu e jag på rätt spår igen

Vad händer här, shoppas alla bara nya molo? Jag har knappt sett vad som kommit in ens ju....

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:24:35 följande:
    Å spana på LLM, dom har ju rätt mycket Men de kanske du redan kollat
    nejn inte kollat, har som sagt varit helt off

Ang porto så ska köparen betala porto för den varan som är köpt med bud. överstiger de de beloppet så betalar du resten, så anser jag iaf.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Vilka e de mer än cillen, llm och mysgrodan som har nya molo!?

Jag letar febrilt för att stilla mitt shoppingbegär!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 19:44:06 följande:
    annorlundasmåtoddlermatadorkidsajabajaestbusochrackartyg
    TACK!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Willhellmina skrev 2009-07-08 21:58:07 följande:
    Long time no see..... Hoppas ni alla mår bra. Är shoppingsugen men hittar ingenting just nu Tror jag ska åka hem till Liljan o loppan och kolla i hennes lådor lite
    HEJ!!

Jag ska ta en tur till Ängelholm i morgon, e de någon idé att jag tar mej in till stan och går i dansk affären? Har hon något skoj kvar? Tror hon haft rea ett tag....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:03:33 följande:
    vad vill du ha Har några kassar här som snart ska ut...men vet inte om det går så bra på T just nu...
    Hej! Måste ju fråga vad Fs släkt sagt!? Eller dom har inte sett mailet än?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:16:14 följande:
    Jo dom såg och det var väl ljummet mottagande från hans föräldrar...orkar inte dra det nu men de kan dra dit pepparn växer om nu DE tror att vi inte är redo för en till för det tror VI! Nä det sjunker väl in så småningom....vill ju att de ska vara lika glada som vi är...
    Blä! Sånt e såååå tråkigt!!! De va som en del av våra vänner som frågade hur man kunde förstöra sitt liv med att skaffa barn såhär tidigt som vi gjorde, HALLÅ, vi e 23 och 26... Hoppas de lägger sej! Klart ni e redo!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Raihana skrev 2009-07-08 22:23:21 följande:
    Ja, tänk att folk ska ha så mycket åsikter om allt. Som när vi berättade att vi väntade barn nr.3. (bekanta då inte familjen, för dom var glada)Men ni har ju redan ett friskt barn av varje kön, varför utmana? Som om man skaffar barn för könets eller friskhetens skull, ett barn är ju välkommer oavsett kön, hälsotillstånd etc. Loppan: Klart ni är redo! Det kan bara ni, och ingen annan veta/känna!!
    Precis! Man blir ju sååå arg!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Everlonn skrev 2009-07-08 22:31:37 följande:
    Niclas var 100cm lång när han var 2 år och hade samma problem Fast mest med barn som inte fattade att han var yngre än dom och inte förstod på samma sätt...He he Jag är 170cm, så rätt lång som kvinna men maken är blygsamma 168,5cm Den halva centimetern är vääääldigt viktig Precis!! Dumma dom! Men vi i tråden är glada för er skull 
    Ja den e himla viktig, säjer jag som e 159,5
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Ang de här med att skaffa vanr vid fel tillfälle så sa min mamma lite skämtsamt på julafton att eftersom jag fått nytt jobb så va de kanske int eriktigt läge just nu.. Men när jag sen ringde två dagar senare och sa att jag testat positivt så sa hon: - Jobb finns de gott om

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14