Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-11 20:04:32 följande:
    Bild kanske?
    Ungen sover ju å jag glömde kameran innan
    LJ2 skrev 2009-07-11 20:08:52 följande:
    hmm.. men orkar jag vänta?? fast. kan ju kolla i danmark om jag hittar några.. här kommer det inte förrän tidigast första veckan i aug!! =(
    Vadå första veckan i aug?? Dom finns ju i butik nu... vilken strl söker du?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2009-07-11 20:18:58 följande:
    ja vet att de finns i butik nu, men IRL, här i jkpg.. den ena butiken har stängt till 5 aug eller vad det var, o DÅ plockar hon in nytt, tyckte int det va lönt innan hon stängde för sem.. den andra har jag frågat, men de plockar inte in än, för de har för mycket rea kvar??? så.. har inga jag kan se i live tyvärr.. =((
    Men maila en butik å be dom skicka bild, jag vet att micke på b&r brukar va sammarbetsvillig, fast dom har kanske inte tagit in den?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2009-07-11 20:25:12 följande:
    vet inte.. kommer faktiskt inte ihåg vilka som tagit i o vilka som inte har det.. har kollat på såå många sidor sista tiden =)) bild har jag sett på den, o den verkar va fin.. men om man ska få den fina med rosor på så skulle man tydligen  kolla irl ist för att verkligen va säker på att få en med mycket rosor på??
    Men maila Micke om ditt bekymmer så kan han nog ordna bild på just den bodyn du ska ha Vet att han gjort de innan till något här i tråden...
    lillronya skrev 2009-07-11 20:25:16 följande:
    Smarta vi var! Bara det att jag har ju fortsatt att föda barn. Fick första januari 93 och yngsta juni 07.
    Men du e ju inte riktigt normal
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    LJ2 skrev 2009-07-11 20:33:25 följande:
    ja men 93.. hua.. då va jag bara 13 !! fick första juni 01- o yngsta april 08 men nu e jag klar.. (suck) med att föda barn.. 3 får va nog.. synd att de växer så fort bara.. finns maaassor med små suitar jag vill ha.. o på t med kan man hitta jättebilligt!! men men.. får vänta på mina syskon så jag kan köpa små små bebiskläder till dom sen =)) sen ska jag åka hem o komma ihåg hur skönt det är att sova hela nätterna igen utan läckande tuttar o
    93.. ja då va jag bara 8
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

God morgon i tråden!

Någon här som har kortarmad klänning från Nanoou!? Eller kankse vårens/sommarens boyd... Skulle behöva storlekshjälp....

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Helle skrev 2009-07-12 09:18:18 följande:
    Klänningarna är ganska långa i storlek. Boyd vet jag inte vad du menar med men sommardräkterna rekommenderar jag att man går upp en storlek i
    E klänningarna långa så ger jag upp direkt....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Helle skrev 2009-07-12 09:21:53 följande:
    Alltså jag har inte provat nån på mina grabbar men alla som har köpt dem (som jag känner) tycker de är långa. Finns kanske nån mer här inne som har egen erfarenhet.
    Okej.. men som sagt, har du hört att dom e långa så e de kört.. T har ju igentligen bara 74, tänkt e e dom små så funkar kanske 80...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 19:11:52 följande:
    Godkväll. Upptäckte att lekterapirummet hade en dator med internetuppkoppling så nu fastnade jag här såklart medans Maia leker lite Vi ligger inlagda...inget resultat ännu trots både Klyx och oljelavemang. Imorgon bitti blir det vattenlavemang. Efter klyxen skrek sig Maia fördärvad...det var hemskt. Hon knep med benen så självklart kom inget ut mer än klyxen som rann med ytterst lite bajs. Sen sov hon helt utmattad i 3 timmar efter det och nu har hon precis fått olja...så jag väntar på effekten. Hoppas F kommer och avlöser mig inatt för jag är helt slut efter denna dagen. Vill hem o duscha o ta på mig rena kläder också...har allt möjligt på mina byxor nu som inte luktar så gott...
    Tänkte precis på er och hur de gått... De måste väll finnas någon förklaring till varför hon gång på gång blir såhär förstoppad, eller? Hoppas de släpper snart! KRAM!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 19:22:11 följande:
    Tack ni är så goa Kan säga att mamma lipat en hel del idag...när tösen skriker av smärta o tittar med en bedjande blick och säger att hon vill åka hem då brister det...Men just nu leker hon lugnt o fint...har levt på 3 isglassar idag och bad just sjuksyster om en 4e
    Glass e gott!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 19:29:48 följande:
    Tycker synd om min syster just nu...skulle ju haft flickorna imorgon med men vill inte utsätta dom för sjukhuset så hon sitter just nu i en bil på väg hem från hennes välförtjänta weekend i Sthlm med mannen så hon ska komma o hämta dom sent ikväll istället. Felipe har ju tagit hand om dom idag men imorgon måste han jobba. Känns som jag förstörde allt för henne nu
    Tänk inte så!! Du/Ni har ju haft dom två nätter och jag lovar dej att när situationen är som den är så åker nog din syster gärna hem. De kommer fler helger för henne!
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14