Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej tjejer!! Har varit utan fl ett tag då vår dator fått spatt av det av nån anledning men nu efter lite pysslande av maken ska allt funka bättre.
    Jag har inte köpt nåt alls av molos höst än, men nu är jag sjukt sugen. Nån med ips på nåt fint??

• Jes sica
    Incommunicado skrev 2009-07-17 18:37:39 följande:
    till pojk eller flicka? winterblossom eller pippifåglar till tjej, lila stars kanske?till kille dukati (mc rött, svart) med hjulärm, cartoon/serie - det finns massor till pojk i år...
    Lite stars till Linns och mc till Kevvan är jag ju lite smått sugen på Finns det på samma ställe nånstans?
  • Jes sica

Nån som köpt nån av molos tunikor nu i höst? Fyunderar hur de är storleksmässigt ska bestälal regnbåde och lila stars till Linns nu.

• Jes sica

Skatten: haha ja alltså vår dator blev helt knäpp av när jag vart inne på fl vet inte varför men att hålla mig därifrån när jag hade sidan kvar var rätt omöjligt därför avslutade jag nu verkar iaf knäppdatorn funka bättre

• Jes sica

Nån som kan säga mig hur molos nya tunikor är i storlek?

• Jes sica

H I L L A skrev 2009-07-23 16:50:03 följande:

smultronhjärta -- Nu har jag tänkt färdigt ang Halmstad på lördag, JAG HAR INGEN BIL  Så så var det med den utförsäljningen Eller ja lika bra det kanske som mannen sa.....
    Vad är det då?
  • Jes sica
    Smultronhjärta skrev 2009-07-23 17:23:10 följande:
    smallkids.jetshop.se/ Här står det om den
    Men är alla märken med? Ser ju inte på annonsen för liten för mina ögon
  • Jes sica
    Smultronhjärta skrev 2009-07-23 17:43:28 följande:
    Ingen aning,det återstår att seStår bara såhärHar ni vägarna förbi Halmstad 25-26 juli så måste ni besöka vår sommar-outlet där vi kör lagerrensning med 70 %!!! rabatt på restpartier från både web- och butikslager av tidigare säsongers kläder.
    Kanske ska ta och åka dit då hade ändå tänkt åka till äventyrslandet där nån helg så då kasnke jagh kan övertyga gubben om att denna blir bra
  • Jes sica

Frågar igen då kanske fler är inne nu, nån som vet hur molos tunikor är nu i höst i storlek?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14