Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-09-25 10:49:25 följande:
    Åhhh vi har haft massor i det printet.Just nu har vi bara velour jacka och mössa. Svea nyfödd:
    Åhvad fina de är barnen De passar verkligen kanon i de ränderna båda två
  • Jes sica

OT men är det här skor somkan funka på dagis som vinterskor? Har mest haft kängor till Linnea förut men dessa var ju fina verkade inte dock så praktiska?

• Jes sica

Hej tjejer! Butte kanonfina rum!!! Blir sugen på stjärnor till Linnea nu när vi ska måla. Men det verkar svårt?

• Jes sica
    saturnina skrev 2009-09-29 10:53:20 följande:
    Om min man inte vill ha stora stars, då blir det inga stora stars. Oavsett metod.
    Om min gubbe säger nej har hanförlorat direkt han vet inte bara om det än då
  • Jes sica
    Greksmurfen skrev 2009-10-01 11:27:51 följande:
    liljan: pling i jobbmailen =Pva det 40% på alla kavat då med rabbaten =) letar efter ett par till max med .. men osäker på stl..
    Det tror jag jag köpte kavatstövlar igår med rabatten
  • Jes sica
    Tasha78 skrev 2009-10-01 11:33:10 följande:
    det finns 50% också
    gör det??? Attans oxå!!
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-10-01 11:34:55 följande:
    trodde den hade gått ut? Använde den på min första beställning men sen i förrgår funkade den inte. Men var kanske för att jag redan använt den en gång då...
    den går kanske bara att använda en gång men då har jag säkert oxå förbrukat min.
  • Jes sica
    Smultronhjärta skrev 2009-10-05 11:16:26 följande:
    Hej i tråden!Idag ska det växlas pengar till KatvigOch sen har jag äntligen fått tummen ur och kollat av Max tillväxtkurva..Tror nog att jag skippar att lägga ut nya Hummeloverallen på T- den verkar Max kunna ha nästa vinter Killen beräknas vara 95 cm då
    vilken liten kortis du har Hur lång är han nu? Kevin var 94 på 2,5årskontrollen. Lite över medelkurvan
  • Jes sica
    Smultronhjärta skrev 2009-10-05 11:21:47 följande:
    Han är 89,5cm och 2,5 blev han i augusti.. Det är ju inte konstigt att vår växalåda är så stor som den är eftersom killen står och stampar på samma storlekOch inte en groda fanns att skåda på Småfolk
    Tror det bara säger hopp snart oxå drar han bara iväg.
    Vad trist med grodorna
  • Jes sica

Vilka av nsjeansen hos funky är de nyaste?

• Jes sica

En liten shopping hos funky för 1500 blidde det Lite ns och småfolk till Kevin .-)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14