• pipsa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

undrar bara om det finns nån bra rea nånstans kvar?

• pipsa

HEJ

Har gått och blivit Molo tokig nu tänkte köpa Molo - Fleecedräkt Unity - Brazil blue till sonen och nån lurv jacka till dottern nu. undrar jag hur dom e storlekarna? stora små normala?

• pipsa
    Stormis skrev 2009-08-12 15:11:33 följande:
    Normala, men mer stora än små .
    tack för svar. då kan jag lungt köpa fleacedräkt storlek 92 till min stora 1,5åring
  • pipsa
    Stormis skrev 2009-08-12 15:31:02 följande:
    Jag har köpt M /2-3 är till Karla som är 22 månader och liten. Den sitter bra, hade säkert kunnat ha mindre dock, men det kändes dumt att köpa. Så ganska normala? Jodå. Jag har 80 till min lilla 22-mån . (Fast jag hde köpt 86 om jag köpt nu).
    tack då tar jag och beställer en  92 till han.
  • pipsa

LIten fråga till vart e det bäst köpa lurvar på nätet? eller finns det nån bra butik i södertälje trackten nån som vet?

• pipsa
    Duntoffla skrev 2009-08-12 18:38:03 följande:
    JAg gillar Lucky little me och Mysgrodan. Även Elva små troll och Matador.Har dock för mig att Hippo Kids ligger i Södertälje
    tack ska kika in på  sidorna lite.
    Heheh ja just ja hippo ligger ju här i stan ska gå se där också nån dag om jag inte hittar det  jag vill ha på nätet.
  • pipsa

skulle behöva lite hjälp. Har gått och budat molo regn vind jacka i regnbågens färger. Nu skulle jag vela ha byxor till den också vart hittar jag det?

• pipsa

Undrar om det e någon av er som testat kläder från house of lola?

• pipsa
    snigelina skrev 2009-08-23 15:49:09 följande:
    Japp, vi har!
    va tycker ni om dom?
  • pipsa
    snigelina skrev 2009-08-23 15:56:48 följande:
    Tänker du på några särskilda plagg? Jag gillar dem i det stora hela, men tryck är inte riktigt deras grej. Eller det var det inte i höstas åtminstone, de har spruckit..
    jag älskar deras byxor eller rättare sakt dottern gör det. Annars så  e jag mycke för molo tack vare er alla här på tråden.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14