• pipsa
    FlowerPowerMama skrev 2009-09-03 13:19:09 följande:
    Inga problem för mig...
    Buttelina skrev 2009-09-03 13:18:58 följande:
    för mig gick det..
    ok tack då vet jag. kan inte lägga grejer i köp korgen.
    Sambon som väl gjort något med datan nu igen
  • pipsa

ni som e bra på tradera.

Har vunnit bud och betalat men varan inte kommit hur hittar jag mail adressen till säljaren hehe hittar inte det?

• pipsa
    snigelina skrev 2009-09-09 13:37:38 följande:
    Antingen i det mail du fick av Tradera efter avslutad auktion, eller också går du in på din lista över köpta objekt och klickar på "Fler alternativ" ute till höger. Välj visa orderbekräftelse Hur lång tid har det gått?
    van den 23 och betalde den 25 eller 26. vissa tar det lite längre tid på har jag märkt.
    Heh lyckats ta bort vinnar mailet. tack ska testa och se om jag hittar det.
  • pipsa
    Valaina skrev 2009-09-09 13:39:42 följande:
    Gå in på "mitt tradera", välj "visa alla sålda" och sedan "fler alternativ" och "orderbekräftelse"...
    tack hitta
  • pipsa
    Zvartaliljan skrev 2009-09-14 13:30:05 följande:
    Hej tjejer. Nu har inte Maia bajsat på 4 dagar och de senaste 3 dagarna har hon kissat på sig flera gånger varje dag!! Annars brukar hon ALDRIG kissa ner sig men det är precis som hon inte känner det...var på toaletten med henne o försökte få henne att kissa men hon sa att hon inte var kissnödig...2 minuter senare kissar hon ner soffan!! Pratade med sjukvårdsrådgivningen men hon verkade ju totalt inkompetent...pratade om att det var fullt normalt att barn som slutat med blöjan plötsligt får ett "återfall" och börjar kissa ner sig igen. Ja det förstår jag...men i Maias fall tror jag inte det är så! Vad tror ni?? Jag har gett henne en dulcolax nu o hoppas att hon bajsar snart...annars bör jag väl åka in med henne? Hon gnäller heeeela tiden...har jätteont Känns som jag bara klagar hela tiden...är det inte det ena så är det det andra....sorry men ni är ju så bra på råd i denna tråden!!
    hej
    Vill bara säga att det kan vara helt normalt att dom börjar kissa på sig igen.
    Det har våran dotter gjort till och från nu fast hon e 4år och varit blöjfri länge.
    Men sen att din dotter inte bajsat på flera dagar och har ont låter ju mindre bra.
  • pipsa
    Zvartaliljan skrev 2009-09-14 13:30:05 följande:
    Hej tjejer. Nu har inte Maia bajsat på 4 dagar och de senaste 3 dagarna har hon kissat på sig flera gånger varje dag!! Annars brukar hon ALDRIG kissa ner sig men det är precis som hon inte känner det...var på toaletten med henne o försökte få henne att kissa men hon sa att hon inte var kissnödig...2 minuter senare kissar hon ner soffan!! Pratade med sjukvårdsrådgivningen men hon verkade ju totalt inkompetent...pratade om att det var fullt normalt att barn som slutat med blöjan plötsligt får ett "återfall" och börjar kissa ner sig igen. Ja det förstår jag...men i Maias fall tror jag inte det är så! Vad tror ni?? Jag har gett henne en dulcolax nu o hoppas att hon bajsar snart...annars bör jag väl åka in med henne? Hon gnäller heeeela tiden...har jätteont Känns som jag bara klagar hela tiden...är det inte det ena så är det det andra....sorry men ni är ju så bra på råd i denna tråden!!
    det glömde jag vi fick råd att ge dottern päron  det skulle sätta igång magen enlig dom på bvc.
  • pipsa
    Jes sica skrev 2009-09-15 10:16:45 följande:
    Japp har handlat där irl då affären ligger där jag bor vad undrar du över?
    FlowerPowerMama skrev 2009-09-15 10:09:54 följande:
    Japp, flera gånger, hurså?
    undrar bara för hitta massor jag ville ha där om man vågar beställa.
    Lite försiktig med nät bestälningar
  • pipsa
    JuliaochNelly skrev 2009-09-16 07:17:25 följande:
    Jag har hört att den verkligen är skit , har vänner som köpt och alla har fått reklamera av olika orsaker. godmorgon alla föresten
    tack
    Då vet jag varför dom har dom kvar och för halva priset.
  • pipsa

måste fråga kan man ha den lila lurven på e pojke?

• pipsa

hmm har sett mycke lila kläder till killar nu tex på hm men ja vet itne om lila lurv passar riktig.

• pipsa

tack för alla svar. får fundera lite om jag ska ha lila till han eller inte. Han e så liten än så bryr sig inte själv vad det e för färger.

• pipsa
    SmillaMilla skrev 2009-09-17 15:42:24 följande:
    Självklart. Det har vi! Alltså den lila med gröna kanter.
    precis den jag har funderat på
  • pipsa
    lillronya skrev 2009-09-17 15:57:43 följande:
    Skulle inte mysgrodan ha nån rea ikväll??JAg får inte deras mejl, men nån som får kanske kan tipsa?
    japps hittade det här på annan tråd får itne mail heller därifrån
    Från Mysgrodan:

MOLO REAKVÄLL!
    Rea 20% på Molo bodysuits! Här kommer ett erbjudande till alla nattugglor som får nyhetsbrevet.

Inför barnbidraget ger vi 20% rabatt på Molo bodysuits från höstkollektionen och ytterligare 2 valfria plagg från Molos höstkollektion. Varje beställning får alltså innehålla max 3 plagg, varav en bodysuit!

Rabatten gäller ikväll/natt Torsdag 17 september kl 22.00- Fredag 18 september kl 07.00
    Erbjudandet gäller ej tillsamans med andra erbjudanden och rabatter
  • pipsa
    FlowerPowerMama skrev 2009-09-18 08:03:54 följande:
    Tror ni att det går att sälja kläder via Blocket?Har bara prövat ytterkläder, vagnar och sånt där, aldrig innekläder...Just nu känns Traderas räkning så surt hög att jag inte ens blir sugen på att lägga ut nytt!
    beror helt på vad det e för kläder tror jag.
    Märkes kläder går nog bäst.
    Har själv köpt lite kläder på blocket.
  • pipsa

skulle bara höra mig för hus småfolk klädernä är i storleken?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14