• Martha

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Är det nån som hunnit köpa Molo tröjorna med ryska damer på? hur är de i storlek?

• Martha

Försöker mej på att fråga igen ;) Vet nån hur Molo - Ruby - Babuska är i storlekarna? Har dalmatiner tröjan i samma utförande. Är det ungefär samma? Har en 2,5åring och en snart 4åring..

Vore såå snällt om nån hade nått svar.. ;)

• Martha
    Morty skrev 2009-08-07 21:40:57 följande:
    Har ingen men de borde ju vara samma. Vet inte om någon beställt här i tråden och redan fått hem eller varit på shoppingrunda.
    Har sett några i bildtråden minsan ;) Så några borde veta.. Ja jag hoppas det är samma men jag mätte två andra Molos när jag var i sthlm här om veckan å det skillde MASSOR!! Dock var det två olika tröjor så man kan ju hoppas att samma modell är bättre..
  • Martha

Har en vinterjacks fråga...... Polarn eller Molo?? Vilken är bäst eller vad rekomenderar ni??

• Martha

Ni som köpt den Rosa Molo overallen är den super skrikig eller är den fin Rosa? tycker den ser fin ut på bilderna i varje fall..

• Martha

Nu blev jag ännu mer förvirrad... Läste nu på ett ställe att färgen Lipstick var rosa röd? Men Crasy Salomon då? den är väl riktigt rosa? Nån som har bilder så man kan se de verkliga färgerna?

• Martha
    LillaÄrtan skrev 2009-08-13 00:12:46 följande:
    Ja Lipstick är Hallonröd.... Och Crazy salmon är neonrosa typ.Här www.busochrackartyg.com/product929/category14... finns bra bild. Den på bara overallen tycker jag visar mest rättvisa bilden. Den till höger ser ju apful ut...
    Ja om den ser ut som på bilden där (den vänstra alltså) då är ju overallen skit snygg.. Men på den högra?? Ja va sjutton har de gjort... :(

Såg förut att det fanns bilder i bildtråden på rosa overall, är det Crazy Salomon då alltså?
  • Martha
    Buttelina skrev 2009-08-13 00:15:48 följande:
    lipstick är rosaröd ja och salmon är laxneonorangerosa
    Försökte leta i bildtråden nyss.. Är det du som har bild på Lipsticken då eller är det nån annan?
  • Martha
    Buttelina skrev 2009-08-13 00:27:59 följande:
    rååsa bubblan
    Tackar.. Nu ska jag spana overall ;)
  • Martha

Vilken hade ni valt då? Lipstick eller Crazy Salomon på overall alltså? Har två rosa tokiga tjejer :)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14