• Martha

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LillaÄrtan skrev 2009-08-13 00:44:16 följande:
    Nu sitter även jag & velar Lilla tjejen ska få en lila iallafall.Stora får lipstick eller crazy salmon.. Hon lär ju synas på dagis i salmon om inte annat
    hihi den ser himlans snygg ut om man kollar på Bus och Rackartyg men tänk om den är jätte skrikig... Hade velat sett i verkligheten.. :/ När jag var i sthlm hade de fått in overaller på Vilda Änglar å där fanns en jätte snygg rosa men frågan är vilken de var.. kanske ska ringa dit å höra i morron...
  • Martha
    LillaÄrtan skrev 2009-08-13 01:01:32 följande:
    Jag beställde just en lila & en salmon. Den verkligen... Lyser. Den är.... laxneonjätterosa och ser nästan självlysande ut.Lipstick är mer röd!
    Åå hoppas du lägger ut en bild på den i verkligheten är såå nyfiken :)
  • Martha
    Tindrisen03 skrev 2009-08-13 01:02:01 följande:
    Menar du Vildänglar? I så fall var det salmon de fick in tror jag. De skickade dock tillbaka den för de hade beställt lipstick och trodde inte riktigt att salmon skulle funka så bra
    Ja men precis.. fattar inte varför jag inte lär mej att det är vild och inte vilda.... *suck* Vi var där dan efter de fått in overallerna så då borde det ju varit salmon i sånt fall som hängde där..
  • Martha

Hejhallåå Nu kommer jag med en overall fråga igen... Hade helt för mej att jag sett en bild på en overall i bildtråden tidigare förutom den jag såg här om dan. Och nu har jag letat å letat.. Och mycket riktigt.. Finns en som Julia och Nelly har lagt upp och där ser ju overallen riktigt rosa fast den är hallonröd. Så nu behöver jag hjälp. Ni som vet, hur riktig är färgen på kortet jämfört med i verkligheten?

• Martha
    JuliaochNelly skrev 2009-08-14 21:10:00 följande:
    Jag tycker inte den är hallon röd utan snarare hallon rosa...
    Aha va bra :) Vill ju ha en Rosa overall men är rädd för att den andra är för rosa :)  Har du nån mer bild än de i bildtråden? *är så nyfiken på färgerna*

Har varit i Furuvik i dag å tog en sväng om butiken i Gävle som säljer Molo men där fanns inga ytterkläder än.. :(
  • Martha
    JuliaochNelly skrev 2009-08-14 21:16:21 följande:
    Nej inte nu men imorgon kan jag ta på henne den och ta kort utomhus (ballkongen) oftast blir bilden bättre då. Jag tycker den är i samma nyans som som färgen på space mössan hon har på sig på bilden.
    Aha, då ska jag kika på den igen :) Vore super snällt om du ville ta ett kort till, ute låter ju jätte bra. Är så himlans svårt när man sitter å tittar på bilderna på nätet.. :(  Önskar jag hade en ÅF här i närheten men men..
  • Martha
    Nej inte nu men imorgon kan jag ta på henne den och ta kort utomhus (ballkongen) oftast blir bilden bättre då. Jag tycker den är i samma nyans som som färgen på space mössan hon har på sig på bilden.
    Har kollat nu å det är ju jätte fin rosa på den mössan :) 
  • Martha
    Föresten hur gammal är din tjej? och vad har du för storlek på overallen?
  • Martha
    LillaÄrtan skrev 2009-08-14 21:49:36 följande:
    Vart kan jag se JuliaochNellys bild på den Hallonröda overallen?Är såå nyfiken.... Men hittar inte bilden!Köpte Crazy salmon... Hade sett färgen innan o tyckte den var döfräsig men när overallen kom idag fick jag smått panik... Nu velar jag om de ska bli en Hallonröd eller att båda tjejerna får vasin rosa popoverall........ Hjäälp. Så kluven
    ååå snälla kan du inte fota å lägga upp??? Är så nyfiken på hur färgen är ju..

Bilden på den Hallonröda finns i den gamla bildtråden, i mitten av Juli är den inlagd.. ska se om jag kan länka dit..
  • Martha

Här är bilden, lägger den här för enkelhetens skull...   Enligt JuliaochNelly ska färgen vara ungefär densamma som på luvan.. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14