• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

när kommer babuschka kläder´na fr molo?????? har ni redan börjat förbeställa????

• Saraia
    LA Woman skrev 2009-07-18 10:02:57 följande:
    De kan ha fullt upp med butiken eftersom det är festival här i stan nu.....

Ja, jag har beställt en del som jag vet att B&R inte ska plocka in bla
    aha... ingen som har bilder på babuschkaprintet?ingen som har köpt den supersnygga byxkjolen o vet hur den är i stl???
  • Saraia
    Raihana skrev 2009-07-18 10:14:14 följande:
    Näe, vad jag vet så kommer inte Babuschkorna förrän i släpp nr.2 i augusti.
    oki...får vänta tills dess då...
  • Saraia
    Raihana skrev 2009-07-18 10:18:31 följande:
    Går ju att beställa annars. Just plagget du vill ha kanske inte tas in i Sverige.....
    fast jag har ju inte sett hela kollektionen så jag vet ej vad jag vill ha...
  • Saraia

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 16:33:24 följande:

Sugen på den lila/gröna katvig tröjan hos barnlyan, men inte så sugen på frakt för en tröja liksom
    ååå e oxå sååå sugen på den + de lila byxorna till, men köpte ju de ljus lila+munkjacka lila/vitrandig i våras/på rea för att hon ska ha i höst men detta mörkare lila var ju oxå såååå fint!!
  • Saraia
    Milliz skrev 2009-08-09 13:50:10 följande:
    Jag har inte höstens, men vårens tycker jag var normal i stl. Sonen ca 95cm har 98 på sin jacka.
    ok tack! funderar på en lila t stora dottern som höstjacka. vilka shoppar ha den?
  • Saraia
    Zvartaliljan skrev 2009-08-09 14:04:13 följande:
    Jag har strl.110 till Maia som är 95cm. Lite stor men då den har spännen så man kan dra åt ärmarna så funkar den redan nu, och läääänge framåt. Så du kan med fördel gå upp flera storlekar. Maia har annars 92-98 i lurv t.ex
    aha..undra om 128 blir bra t min 5,5åring då, hon har 122 annars
  • Saraia
    Mosen08 skrev 2009-08-09 14:34:38 följande:
    Något små fick jag till svar från ajabaja hade tänkt visa en bild på dottern i sin jacka men det gick inte att klistra in i bt.. ligger i galleriet under MOA, hon är 80 lång och har strl 92, ärmarna är långa så den lär nog räcka hela våren också
    ååå en sån sötnos i urfin jacka! kommer ju passa länge på henne men funkar ju nu med!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14