• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-08-22 09:00:39 följande:
    Morning!Alltså herregud vad skumt jag drömt inatt, Tjolla var här och snodde alla Liams lurvar, hon ringde bara på dörren, roffade åt sej 10 galgar med lurvar och drog, jag bara stod där helt paff och undrade vad sjutton vi nu ska med alla mössor till???
    hahhahahahahhahaaaa! Kul dröm! skumt vad hjärnan kan fantisera ihop!
  • Saraia
    Duntoffla skrev 2009-08-22 09:27:59 följande:
    Ja, varför hittar man inget billigare? Måste nog vinna på lotto. Dessutom är jag grymt sugen på att göra iordning hemma. Vi skulle egentligen fixat sovrummet denna helgen men fick gäster. Nästa helg också. Det kliar i inredningsfingrarna.
    känner igen det där inredningssuget,har hittat massor jag vill ha hem men var e pengarna???!! hade inte kännts fel m lite xtra så man både kunde inreda OCH köpa alla barnkläder man vill ha!!!!!
  • Saraia
    Pimm skrev 2009-08-22 17:01:46 följande:
    Nu finns en coolare variant av Dukati i BT. Fick faktiskt lite feedback av en tjej på Phonehouse(som vi varit på idag) Hon sa att han var så snyggt klädd:) mamma sög åt sej och blev glad:)
    ASFIN combo på söt pojk!!!!!! Den tröja e ju sååå cool o m de kläderna till blir den ännu coolare!
  • Saraia
    Smultronhjärta skrev 2009-08-22 16:56:02 följande:
    Jaa- jag har ringt och ska åka in så småningom,ingen brådska, sa de..mest för att kolla,köra en ctg och så. Sen får jag permis Men raka benen hinner jag ju göra då, pedikyr och mainkyr också troligen
    Hoppas värkarna hinner köra igång då!!!!!!!!!!!! LYCKA TILL!!!!!
  • Saraia
    LillaÄrtan skrev 2009-08-22 17:22:06 följande:
    Ja, det blir nog fin fint till regnbågsjackan jag planerar att köpa
    ja va fint ihop! Min lilla ska ha regnbågsjacka fr förra året+LILA brallor oxå fr förra året.Köpte på mig på REAN o e sååå glad över det!!!
  • Saraia
    LillaÄrtan skrev 2009-08-22 17:34:36 följande:
    Skriv i min GB om ni har tips på nån fin mössa till regnbågsjacka & röda täckisar
    lila molo m röd/korall-stjärnor
  • Saraia

kanske glömt betala ngn räkning fr tradera?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-28 20:47:20 följande:

Men då!! Det är ju Raihanas auktion jue  Va sjutton har hänt med den????  *konstigt*
  • Saraia

ååå ville oxå haft pusseltröja i 104 o 122 el 128.... finns d ingen annan shop som tagit in den???? konstigt för den e ju superfin!

• Saraia
    nikki2006 skrev 2009-09-18 18:15:47 följande:
    Super då skickar jag ditt paket på måndag Jag har shoppat på busloppan idag för de har 25% rea på allt till ordinarie pris med koden helg.
    vad har du köpt??? FILAR OXÅ PÅ EN BESTÄLLNING (ooo capslock...)
  • Saraia

vilken ska jag ta t lilltjejen av katvigtröjorna rosa/ceriserandig eller lila/grön????

• Saraia

BEHÖVER HJÄLP att välja!!! ska köpa present t en snart 1åring tjej vilket låter finast: MOLO pusseltröja + lila stjärnbyxor ELLER lila stjärnklänning + babuskabyxa?????? eller har ni nån annan kombo ni gillar fr MOLO???

• Saraia
    Buttelina skrev 2009-09-19 19:37:42 följande:
    pusseltröjan
    e stjärnbyxan finast till eller??
  • Saraia

Butte! GUUUUUUUUUUUUD vilket fint rum!!!!!!! Älskar den tapeten!!!! Och vad lik sin pappa din son är!!

• Saraia

kan en kille ha den mörkturkosa molomurven m mörkcerist kantband tycker ni????

• Saraia
    Tjollabolla skrev 2009-10-06 18:32:15 följande:
    Flickor, vet ni varför barn kan bajsa svart?? För andra gången idag har Milo bajsat svart bajs!
    blodpudding?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14