Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-13 17:52:27 följande:

Då va jag tillbaka efter middag hos RonyaHon lagar såååå god mat i sitt fina kök Ja, alltså hon lagade såklart god mat innan oxå. Å när vi ätit klart satte jag in min tallrik i hennes fina diskmaskin
    Är köket redan färdigt. Hur ser det ut??? Nyfiken
  • nikki2006

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-13 18:27:01 följande:

Jätte fint!! Hon e såååå värd sitt nya fina och i hennes ögon, STORA kök
    skit det blev ju jätte fint.
    Nej jag jobbar och brukar titta i bt dagligen men orkar ofta inte skriva. Har varit rätt ledsen på siståne och inte kännt mig så social. Men jag tycker om er lika mycket och blir nog lite aktivare när jag mår bättre
    Tack för att du saknar mig, det värmer
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-07-14 20:24:59 följande:
    TAck! Jag tycker att kvalitén är super! Och fin med.
    Jag har den grön gröna heldressen och den rosa utan armar. Tycker de är jättefina
  • nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-14 20:33:22 följande:
    Men, e du här ikväll igen!? VA ROLIGT!!!
    Tack så mycket. Jo jag tänkte skäpa till mig lite och bli lite social igen med er. Får se hur det går. man är ju så trött på kvällarna när man går upp 5 varje mogrgon.
    Tack för dina snälla ord igår{#lang_emotions_kiss}
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-07-14 20:34:00 följande:
    nikki - Åhhhh VART har du köpt kik*kidjackan och vad kostade den?? Visst måste väl lilla Lili i magen få en sån Fanns den kvar i 68???
    Jag köpte på ajabaja på 30 % så den kostade 388kr. Mycket fortfarande men jag behöver ju inte berätta för dig hur fina den är. Du har väl haft till Maia. Tror där var någon kvar i mindre stl på ajabaja.{#lang_emotions_undecided}Håller tummarna att den finns kvar och håller tummarna för Maia med bajsandet också. Skickar lite kramar{#lang_emotions_flower}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-07-14 20:37:10 följande:
    Ja det gör du rätt i. Vi saknar ju dej här!
    Tack vad snäll du är. Såg ditt mail och blev sååå glad. Jag kan verkligen berätta ALLT för dig utan att du dömmer. Jag kommer nog åka till cillen i veckan eller nästa när mitt paket anländer. Kankse vi kan ses då???

Byxorna till Anjelin för någon dag sen såg ju superfina ut. Minns du pris och vad de hade för stl kvar???
  • nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-14 20:38:41 följande:
    De e tufft att jobba på donken! Min syster e helt slut å ändå jobbar hon bara typ 15 timmar i veckan   Dom e ganska klena dom där 18 åringarna   
    hi hi hi ja klena är bara förnamnet. Kom igen när man jobbar 40 timmar i veckan med att svettas ihjäl i 50 grader i köket och bara är på fötterna hela tiden. Är nog snart för gammal för donken{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    snigelina skrev 2009-07-14 20:42:08 följande:
    Har du beställt nya molosar? Vad hade du beställt?
    Till jessie byxor och tröja och heldressar i fåglarna, sametrycket, blommorna, motorcykel.
    Till Nikki tights och tröjor i samma tryck och klänningar till Jessie med fåglarna.
    Kommer bli lite lurvar sen med och lite rånarluvor
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 20:42:47 följande:
    Hej på dig!! Härligt att se dig och dina sötnosar i bildis
    Tack så mycket vännen. Din Ida är alltid så himla fin hon med.{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-07-14 20:44:20 följande:
    hmm 74 finns kvar...kan ju visserligen vika upp ganska mycket i armarna utan att det ser dumt ut så det kanske funkar till en 6-månaders nästa sommar??
    Det tror jag inte blir allt förstort. Den är ju verkligen såååå himla fin{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14