Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

H I L L A skrev 2009-07-23 16:56:53 följande:
    hilla vilka fina bilder du lagt in, Hidisen blir ju bara sötare och sötare för varje dag{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    maugu skrev 2009-07-23 18:40:34 följande:
    Det var länge sedan och instämmer med Nikki-sötnos Hilda och vad STOR hon blivit..Nikki-snygga matchningar i BT på söta tjejer..nu har jag oxå en blomrymd body på väg hem..så nyfiken..
    Tack så mycket vännen. Hur står det till i värmen???
  • nikki2006

saturnia-vilka fina barn i underbara lammen och sötaste solhatten
    Bubblan vad fin ida var i stjärnorna och passa dig så hon inte tar dina skor nästa gång
    Juliaochnelly- så himla fin hallonjackan var och den gick ju till så många av rånarluvorna

• nikki2006
    Buttelina skrev 2009-07-25 10:25:07 följande:
    känner mig lite ledsen idag både jag o isabel har spytt inatt och vi som skulle till isako idag
    Usch vad tråkigt.- skickar krya på er kramar till er
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 10:26:47 följande:
    Maia i strl.s i vintras, passar fortfarande jättebra, absolut inga problem o få på men då har hon litet huvud, typ 46-48 runtom
    Hur har det gått med din mage vännen. Och passar på att tacka för finaste katvig klänningen i mjukaste kvaliteen Supernöjd
  • nikki2006

saturnia-vad snygg du är wow och vad kul att göra lite annorlunda grejer

• nikki2006
    H I L L A skrev 2009-07-25 10:31:51 följande:
    Åhh jag vill också  Kanske skulle köpa en till bil lite sådär sponant idag Ha det så kul !!!
    hej hur är det med dig ???
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 10:33:44 följande:
    Jo jag har precis ätit några riskex till frukost...hoppas de stannar. Jag lever på riskex just nu och knaprar på morot hela tiden, läkaren sa att jag ska tugga tugga tugga precis hela tiden så ska det hjälpa och det har det faktiskt gjort lite. Men riktig mat pallar jag inte av...blir mest kex och sånt. Det var sååå jobbigt o förklara en hel meny för emmsan igårkväll, jag blev så attans sugen men samtidigt så jäkla illamående av bara tanken Men hennes middagsgäster ikväll får lyxmiddag med crazy recept ála Malou iaf Emma sa att hon skulle ringa mig om det blir svårt, räknar med telefonbombning ikväll
    Slipper di operation då??? Bra att du mår lite bättre i alla fall. Har Emmsan tagit lite middags tips till sina gäster ikväll från dig???
  • nikki2006

Måste sticka direkt, tittar in senare kram kram

• nikki2006
    h80 skrev 2009-07-27 18:37:55 följande:
    Vad kostar en lurvfleece?
    400kr för baby och 500 för junior var det nog förra året eller kanske en 50kr mer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14