Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej, tack o lov - inga länkar i TS.

Fick inget från LLM jag heller, visst har de mkt nu men ändå??? Jag beställde ju i helgen...

stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:08:06 följande:
    Mmmm... Älskade varenda en av dem
    haha jag fick iaf från Tradera, supersnabb leverans av en helt ny Katvig mint/grönrandig body, den ska bebis ha sen.
  • Damien och Adrian
    Busbellan skrev 2009-07-08 12:56:24 följande:
    Vad har ni andra på er beställnignslista från Molo?Nu hoppas man ju bara att allt går att få tag på, man vet ju inte vilket som gått i produktion
    Jag tycker pippi med gula kantband var snyggare än orange, hoppas de gått i prod.
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:11:13 följande:
    samma här.. Iofs la jag 3 ordrar men mailde dump på min betalning i måndags för att få dem fort, de hjälpte ingenting tydligen
    det är surt när man väntar.

Hade dukati på sonen idag somni ser på min pres - han kastade sig därefter i sandlådan ute och första provningen var därmed över. Får se hur de tål tvätt.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-07-08 14:12:42 följande:
    nee inte än.. vet inte om jag struntar i det.. har ingen möjlighet denna veckan alls tycker jag med
    du har en del fina butiker där nere... själv ska jag spana i Göteborg om en vecka el två, vår butik i Skövde är ju borta. Trist!
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:14:18 följande:
    Snabb provning  
    Han fick cykla/bli knuffad på trehjuling en halvtimme förstås, men de var ju likjsom körda direkt. Typiskt honom nuförtiden, tur han har mkt kläder så jag slipper tvätta jämt.
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 14:13:42 följande:
    Tror jag har 4 lammsuits plus body,byxa o rånarluva i den lådan Sen en drös kaniner och uttrar åxå Å e de 92:or som åker?
    jag skulle inte sålt mina, hade säkert 5 kossasuits/bodies, 6-7 st lamm minst i byxa, body och suit och massa uttrar som jag har haft på sama sätt som du haft katter - köpt och sålt, ångrat mig... kan inte bestämma mig för om de ska stanna el ej, snyga men passade inte mkt av det jag ahde upplevde jag. Nu har han linne och byxa, byxan är ok, de funkar till lite olika plagg.

Bebis har ju kosuit som väntar tack vare smultron, längtar!! Ångrar at jag sålde byxan med gräna kantband, de var såååå snygga!
  • Damien och Adrian

nä, nu ska jag ta en tupplur med maken!
    Sonen sover.

vi ses!

• Damien och Adrian

LLM hörde äntligen av sig via mail - varorna är skickade. Hoppas de dyker upp imorgon, med min tur får väl Ica paketet (2 tröjor) och jag får avi tidigast fredag.

• Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2009-07-08 15:19:17 följande:
    på tal om jeans borde inte NS komma med höstkollektion snart ;) helt OT sorry
    längtar efter dem! Min son har massor med NS, han älskar dem.

Har lagt in lite bilder i BT.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14