Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-09 15:24:20 följande:
    låter så stort...mejlade o frågade hur den var i storleken haha så bra då
    när ska du föda då? D fick 74 tidigt men stannade kvar där i ett halvår, men tjejer är väl annorlunda. Fast D var en liten kille.
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

snart dax för fika, Ds farfar kommer över en stund. Vi ses!

• Damien och Adrian
    isako skrev 2009-07-09 20:40:47 följande:
    Oki. Men är jag inte tvungen att skicka så hon får dem först?kanske kan skicka rek..
    Traderas regler säger att köparen skickar tillbaka först.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-07-09 20:52:05 följande:
    Traderas regler säger att köparen skickar tillbaka först.
    men prova, alla kan inte reglerna.
  • Damien och Adrian
    JuliaochNelly skrev 2009-07-09 20:25:55 följande:
    ISAKOHär är mitt svar om den jävla idioten rent ut sagt. det var hon som bad om uppskov med betalningen.jag ringde och påminnde henne och då looovade hon att betala direkt. efter 4 veckor igen jävla betalningen. Sen mejlade jag henne då jag vill buda på en lurv av henne men inte vågade då hon inte betalade mig fick till svar att if you dont want it dont by it...www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...jävla idiot *grrr*
    henne har jag spärrat sedan länge, minns inte av vilken anledning.
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 20:17:09 följande:
    Lär bli hejdlöst grylligt o underbart i höst då med andra ord Uttrarna e såååå fina fortfarande!! *älskar*
    Damien älskar djungeltröjan, jag ville hänga ut den på vädring då den luktar lite tvättmedel *superkänslig* men D skulle absolut prova den idag.

Han blev också enormt glad över paketet med randiga molotröjan och 98/båttröjan med blåmönstrad ärm, han älskar sina fina kläder!{#lang_emotions_kiss}
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-07-09 21:01:06 följande:
    Damien älskar djungeltröjan, jag ville hänga ut den på vädring då den luktar lite tvättmedel *superkänslig* men D skulle absolut prova den idag. Han blev också enormt glad över paketet med randiga molotröjan och 98/båttröjan med blåmönstrad ärm, han älskar sina fina kläder!
    ska lägga in bild i BT på djungeltröjan.
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 21:08:03 följande:
    tror jag iaf...sa en köpare till mig iaf att det stod så i traderas regler...o ajg trodde henne o betalade...men kanske hon lurades då?
    hon lurades, så här står det, hämtat idag:

Att göra ett återköp
    Vanligtvis returnerar köparen först objektet till säljaren, som därefter betalar tillbaka köpeskillingen. Om det handlar om en "felaktig vara" återbetalar du även kostnaden för frakt och returfrakt. Tänk på att ni även vid återköp kan använda er av Paysons leveransgaranti för ökad trygghet.
  • Damien och Adrian
    kexchoklad skrev 2009-07-09 21:08:21 följande:
    Hon hävdade bara att det inte fanns några fläckar och så tyckte hon att luddet skulle plockas bort med en pincett.. Hon erbjöd sig visserligen att sälja vidare bodyn åt mig, men det var jag inte intresserad av.. Hoppas det går bättre för dig Jag försöker själv vara så noga med beskrivningen då jag säljer på T så då känns det så tråkigt när man råkar ut för sånt. Just det hon hade förresten inget öppet köp sa hon!!!
    chokladfläckar känner jag igen, det fick jag också en gång, på ett helt nytt plagg. Eftersom tjejen är spärrad hos mig kan det ju vara av samma anledning.
  • Damien och Adrian

vidare:

Får du en felaktig vara är det säljarens ansvar att se till att felet åtgärdas. Det kan ske genom återköp, utskick av ny vara, eller annan kompensation. Om levererat objekt överensstämmer med ert avtal är säljaren inte skyldig att acceptera ett återköp. 

Vid behov kan en objektiv fackman rådfrågas. Tradera har inte möjlighet att bedöma de objekt som säljs. Fraktskada Avsändaren ansvarar alltid för att varan paketeras på ett fullgott sätt. Om en väl emballerad vara skadas under leverans kan mottagaren göra en reklamation till speditören.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14