Åååh, det kan jag tänka mig var fint Jag har plockat bort alla långärmade klänningar så nu längtar jag efter katvigvelourklänningar och kik kid-klänningar
Åh hoppas de kommer med något liknande med i fjor från KIK KID. Den var underbar. Upptäckte dem alldeles för sent så jag fick bara tag i röd och svart. Den svarta är tänkt nu till höste för den hittade jag på rea. Den röda är VÄL använd. Vet ni när de ska komma med sina höstplagg?
122 el 128 funkar på Moa. Såg att det fanns kjolar också och hittade en rosa. Men precis när jag beställt den så brann det visst på Gigi kids lager och det bidde ingen kjol.
Måååårning tjejer!!Fick ett underbart sms när jag vaknade!!Syrran som är gravid och olyckligt blev röda hund vaccinerad i tidig graviditet har varit hos läkaren i morse... Hon sa att risken va MYCKET liten för skador på barnet efter en vaccination och det va såååå bra att hon mår så förbaskat dålig!!Å lilla kusinen!!
Åh vad skönt! När är kusinen beräknad att 'anlända'?
mmm det borde det vara.... det finns ju shoppar som packar ihop det i silkespapper med fint band mm eller som est som skickar med dumle inte fasiken tar de 50 :--. Men jag VILL ju ha klänningen........... får fundera lite. Om inte alla som är här shoppar upp dem för fullt.
ja supertrist men 279kr inkl frakt är faktiskt hel ok ändå... nääämen tänk den cerise kik kiden med pärlplattorna åhhh härligt!!!! vilken vecka är hon i
Ja,det har du rätt i. Det är ju ett bra pris på själva klänningen.....ska fundera 5 minuter till Det är ju som sagt en underbar klänning.
*funderar på vilka molo leggings som skulle kunna tänkas passa till*
Ja de är deras första och sååååå efterlängtad!! Dom fick ju besked av läkarna att dom inte kunde få barn på naturlig väg, och kanske inte ens med hjälp då min syster har dåliga ägg.. Å nu när dom fått tid och tagit lån för behandling så blev dom gravida helt plötsligt på egen hand När ska din syster ha?
Åh vad härligt!! Hoppas den lill* stannar! Vi hjälper till att hålla tummar och tår!
Butte: Såg nu.....vi har inga pärlplatteleggings..... Vet inte varför jag inte kommit mig för att shoppa några. *dumma jag*