• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 23:26:17 följande:
    Precis, varför göra som alla andra!? Vi väljer att inte ha med våra föräldrar, OJ OJ OJ säjer jag bara!
    Ja, det stämmer. Vet att du nämnt det innan. Skoj att det börjar närma sig iaf. Är det i augusti?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-08 23:41:43 följande:
    hehe då kan du tänka digvar folk säger till oss ... vi ska ínte ha nån bröllopsfest alls utan vi ska lägga dom pengrarna på en fet resa istället
    Man gör som man själv vill. Härligt med en resa!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Tjollabolla skrev 2009-07-08 23:44:48 följande:
    Hej flickor! Måste fråga er en sak.. Har precis kommit hem efter att varit på konsert Sambon berättar att Milo fått en elstöt av ett stängsel innan ikväll, ett kostängsel. Han hade skrikit som en tok, men sen hade det gått över och han hade lekt hela kvällen och sen somnat vid nio som vanligt... Jag undrar ju såklart om det är farligt? Kan ngt ha hänt som vi inte ser??
    Usch då stackars kille! Förstår att det gjorde ont.
    Det borde inte vara någon fara. Maken säger att det bara är en spänning, ingen kräm i elen direkt. Det är däremot farligt om man kissar på ett elstängsel...... Men om du är orolig så ring sjukvårdsupplysningen och hör med em.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Tjollabolla skrev 2009-07-08 23:51:18 följande:
    Ja så säger sambon med... Man blir ju orolig! Jag har nyss kommit hem men detta var ju vid sju ikväll....
    jag hade ringt och kollat med sjukvårdsupplysningen. Efter det hade jag kunnat lugna ner mig i så fall.....
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Tjollabolla skrev 2009-07-08 23:57:57 följande:
    Kommer ju för tusan inte ens fram där Försök senare säger dom bara! GGGGGGGGGAAAH jag blir så förbannad på sambon för detta kunde han kollat innan ikväll. Men han säger ju alltid att det "Inte är nån fara!"
    Nämen,vad dåligt. Jag trodde man hamnade i kö iaf.
    Det är väl typsikt män. inte nån fara... sånt irriterar en. Man vill ju göra allt för sina små och vill ju inte att de ska må dåligt eller ha ont.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-09 00:05:47 följande:
    det är 220 volt i uttag va? 12 volt i ett elstängsel...
    230 volt, så då borde det inte vara någon fara för honom.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

nä nu ska jag nanna, sov gott tjejer zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Plutten & Pluttan
  • Morty

God morning! {#lang_emotions_sunny}

Någon som köpt höstens regnbågslinne? Är de lika i storleken tror ni som t ex lila stars linnet?

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Emmsan skrev 2009-07-09 10:05:47 följande:
    är det vädret tro?? mina har inte bråkat en enda ggn idag
    lugnet före stormen??? Hoppas iofs att alla barnen fortsätter leka lugnt och fint där hemma.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14