Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-13 14:13:35 följande:
    Kannman ta bort dom man stryker fast eller sitter dom där sen? De e ju en hel djungle de här!
    Man kan dra av dem - men om man strukit på för länge så sitter de som berget. De säljer även smarta klistermärkeslappar som man kan sätta inuti skor och stövlar. Om man vill slippa skriva med penna i dem oskcå.
  • saturnina
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-13 14:18:58 följande:
    Om den nya ägaren har något i 80 att erbjuda så kanske...  Ungen måste ju för sjutton ha en overall, blev sååå glad när jag hittade denna hos cillen i höstas. Provade på E å den passade men jag tror dessvärre den blir alldeles för stor till T...
    Knack knack, för man titta in på din sida?
  • saturnina
    Flock skrev 2009-07-13 14:29:56 följande:
    Åh, tack! Äntligen någon som förstår att det var synd om mig att jag aldrig fick några smurfar!   Min kompis hade en stor samling smufar så det kändes extra hårt att jag aldrig fick några
    Jodå, det var det första jag tänkte på - åh, stackars dig, vilken barndom.
  • saturnina
    isako skrev 2009-07-13 16:26:21 följande:
    Hej gummanTjejer - Behöver Molo rea. Gärna 50%.. ngn som vet. Ngn som skickar snabbt, behöver det innan fredag.
    Jag efterlyser nån som fått in ny Molo. Scannar fortfarande efter blanket-tunikan.
  • saturnina

Hej tjejer, hoppas ni har det bra. Är inne på Matadoer och kikar, men tydker det är svårt att se vilka typer av jackor det är. River, är det skaljacka för höst eller är det vinter?

• saturnina
    Ullis 10 skrev 2009-07-22 09:31:22 följande:
    jag har köpt den - sklajacka o så kan man kompl. m fleece!
    Ok! Tack! Mer höst då eller vinter också tycker du? Vilken färg tog du? Även om det är vägarbetarvarning på den så tycker jag den neongula är supercool och praktisk. Har du sett den i verkligheten?
  • saturnina
    Ullis 10 skrev 2009-07-22 09:44:19 följande:
    Ja, o jag vill ha den till lillebror:) det är den svarta jag köpt till storebror. Skulle säga höst o ett tag till m fleecen. Mycket tunn skaljacka.
    Så bra. Jag måste nästan ha den... jag får kolla min budget, ska precis köpa parkettgolv.
  • saturnina
    Ullis 10 skrev 2009-07-22 10:00:19 följande:
    Mmm, den var dyyr... men så tänkte jag 400 mer än pops inte sååå farligt o mkt roligare:) men är så sugen på gula till lillkillen...
    Ja, den är så originell - och så tycker jag det är skönt när de syns. Jag hade hoppats på lite starkare färger, men det mesta kändes mörkt och dovt. Jag hade velat ha bubbelgumsrosa, knallgrönt eller någon ljusblå färg.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14