Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-12 14:46:04 följande:
    Javisst är fåglarna bedårande!! Jag gillar dem med!
    Oj, vad snabbt de stora blommorna försvann. Imorse funderade jag på att köpa en i 92 och nu var de borta...
  • saturnina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-12 19:11:52 följande:
    Godkväll. Upptäckte att lekterapirummet hade en dator med internetuppkoppling så nu fastnade jag här såklart medans Maia leker lite Vi ligger inlagda...inget resultat ännu trots både Klyx och oljelavemang. Imorgon bitti blir det vattenlavemang. Efter klyxen skrek sig Maia fördärvad...det var hemskt. Hon knep med benen så självklart kom inget ut mer än klyxen som rann med ytterst lite bajs. Sen sov hon helt utmattad i 3 timmar efter det och nu har hon precis fått olja...så jag väntar på effekten. Hoppas F kommer och avlöser mig inatt för jag är helt slut efter denna dagen. Vill hem o duscha o ta på mig rena kläder också...har allt möjligt på mina byxor nu som inte luktar så gott...
    Åh, barns lidande ger mig tårar i ögonen. Hoppas det går bra imorgon.
  • saturnina

Nu är jag helt snurrig av att ha lusläst alla shoppar. Var har de dalmatinerlinne med knyt och mudd till bra pris? Förvirrad nu och börjar om.

• saturnina
    Smultronhjärta skrev 2009-07-12 20:18:10 följande:
    Rackamaja som du lät bli igår

Det var där jag såg den. Attans, då kunde jag ju beställt medan det fanns annat kvar...
  • saturnina

Man ska följa sin shoppinginstinkt och inte bakbinda fingrar och sådant.

Nu sticker jag till hemköp och köper mjölk samt något fettbildande.

• saturnina
    lillronya skrev 2009-07-12 20:07:55 följande:
    HAhahaha så går det när man skriver utan att titta på vad man gör. Nä vi är fortfarande 7 i familjen.
    7 eller 9 - låter inte som någon större skillnad i mina öron.

Syster är gravid igen - tänkte det kunde vara kul att veta.
  • saturnina
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-12 21:13:52 följande:
    Visst va de hon som förlorade sitt barn i magen!? Va roligt! Håller tummarna att allt går vägen denna gången!
    Ja, vi hoppas hoppas hoppas.
  • saturnina

Nu har jag beställt en Småfolk blå långärmad lammtröja till lillplutten istället. Tjejerna har fått så himla mycket, så nu var det verkligen hans tur. Lite prickiga strumpbyxor blev det också förstås.

• saturnina
    Fiffa5 skrev 2009-07-12 21:40:13 följande:
    oj. vad är det för tröja? Måste jag ha missat? Är det ngt nytt??
    Nej, det är vårens Småfolk. Jag hade den röda kortärmade lammtröjan till min stora tjej och nu hittade jag långärmad blå på Anna Cill. De är så grymt söta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14