• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Vad duktiga ni är förresten som säljer av mycket på T! Jag har bara kommit så långt att jag har släpat fram kassarna med kläderna o tömt kameran på foton. Bara att börja....någongång...

• Fiffa5
    lillronya skrev 2009-08-10 11:28:28 följande:
    Hej i tråden!Sitter och tittar på cirkus maximums hemsida. De kommer till byn nästa vecka. Om vi ska gå kostar det 1500 kr minst. Hmmm ska man gå dit?
    Vi hade en cirkus här nyss o inte trodde jag att det var så dyrt att gå, men det var det ju! Vi hoppade över den här gången men visst måste det vara kul för barnen!!
  • Fiffa5
    Pimm skrev 2009-08-10 11:31:01 följande:
    Jag kom på det:) Han anställer dej i sitt företag som hushållerska och barnpasserska Då slipper du "jobba" och han kan sluta tjata!
    Perfekt ju! Varför kör inte min man eget också?
  • Fiffa5
    Morty skrev 2009-08-10 11:32:58 följande:
    Oj shit vad dyrt!!! Vi har 3 cirkusar som kommer hit och då har Cirkus Olympia en deal med ICA så det brukar kosta 40 kronor/ biljett om man har ICA kort. Det är ett mer humant pris tycker jag.

Någon som kan kika och komma med råd?
    Jag fick inte komma inpå din sida
  • Fiffa5
    Morty skrev 2009-08-10 11:58:00 följande:
    Så nu har jag lagt till dig.
    Tack! Jag tycker inte tröjan ser liten ut, utan helt lagom. Men jag förstår att man inte vill att han ska växa ur den med en gång. Men har du möjlighet att prova en storlek större är ju det perfekt!
  • Fiffa5

Busbellan: Jättefin flicka i BT! O fin lurv! Trodde inte jag gillade den men nu vill jag plötsligt ha en sån!

Hur lång är din flicka o vilken storlek tog du?

• Fiffa5
    Busbellan skrev 2009-08-10 12:23:39 följande:
    Ja, den var ännu underbarare live än på bild ju Hon är 91 cm lång och det är 98 i jackan
    Då är hon nästan exakt som min Moa! Perfekt! Var beställde du lurven?
  • Fiffa5

Brukar Poppilopp ta in lurvar? Det är den enda affären jag kan ta mig till om man vill se på kläderna innan köp. SoCute har väl iofs haft Molo förut också`?

• Fiffa5
    SmillaMilla skrev 2009-08-10 13:12:39 följande:
    Vad brukar lurvarna gå för på tradera. Är det värt att sälja dem? Har ju en "specialutgåva" eller vad man nu skall kalla den. Som jag köpte på slagen. Eller man kanske inte får något för den?
    Vad är det för färg o storlek?
  • Fiffa5
    SmillaMilla skrev 2009-08-10 13:23:12 följande:
    ha ha har inte bestämt mig för att sälja den än. Vågar inte svara dig här, är ju ingen annons.
    Just därför kan du ju svara Man måste väl få tala om vilka lurvar man har
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14