• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-09-24 10:21:54 följande:
    Hihiihihi det låter som nåt jag skulle kunna göra.
    Ja, snacka om att vara förvirrad! Men så är det när man har mycket som ska göras samtidigt!

Idag hoppas jag att mina nova star-mössor kommer i lådan! Och så hoppas ja på ett litet mirakel med lurven som jag tvättar nu - att den ska komma ut ur tumlaren o se fin ut! Inga ljusa solblekta partier, o inga mörka smutsiga muddar. Vi får se hur det går!
  • Fiffa5
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 10:25:37 följande:
    Ja jag skulle också kunna göra likadant I går borstade jag först tänderna med ansiktsrengöring*tröttmössa* Lite Loreal innan tandkräm är väl smaskens
    Åh fyy!! hihihi
  • Fiffa5
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 22:12:13 följande:
    Men upplys min förvirrade hjärna vilka ränder det är då Jag är ju lost här nu
    Visst kom den röd/ljusblå då? Vet att jag valde mellan de färgerna...
  • Fiffa5
    Smultronhjärta skrev 2009-09-24 22:20:13 följande:
    Ja det gjorde de ju..men de är så unisex*suck*jag ville ju ha girly i mängder
    Ahaa, här gillar vi unisex
  • Fiffa5

Är det ngn som har både Molos lila lurv med röda kanter och den nyare lila med gröna kanter? Skulle så gärna vilja se en bild på dem tillsammans. Kan inte bestämma mig för vilken jag tycker är finast!

• Fiffa5
    Buttelina skrev 2009-10-04 15:53:18 följande:
    helt klart är den lila med gröna kanter finast!! mycket skarpare klarare färger
    Jag tyckte bara att det vars å bra med röda kantband som den andra hade, för vi har så mycket röda kläder o mössor. Men man kanske kan ha rött även till den andra..(?)..
  • Fiffa5
    Buttelina skrev 2009-10-04 16:01:53 följande:
    ja den har rött på tassarna på armarna
    Åh toppen! Jag trodde det var rosa!
  • Fiffa5
    Buttelina skrev 2009-10-04 16:44:14 följande:
    röööda med crise inuti
    Haha, OK, lite rött var det allt ju!! Bra, då kör jag nog med rött till iaf. Har knappt haft ett rosa plagg o tänker inte ändra på mig nu heller
  • Fiffa5
    Zvartaliljan skrev 2009-10-04 16:52:19 följande:
    vadå är du inte bekant med konsten "multitasking" Jovisst går det att ha röda byxor till om man vill. Fast om man vill ha det så föredrar jag nog den lila lurven med röda kantband i så fall...när det gäller byxor vill jag helst matcha kantbanden. Här har jag precis gjort en garderobsrensning och tvingat mig själv att skiljas från lite godbitar
    Tack för hjälpen! Fats jag tänker alltså inte ha lurvbyxor till utan tänker bara på att min dotter har mycket röda kläder som kanske syns under. Och en röd mössa till blir det nog, fast vi har iofs NS lila o den kanske passar?
  • Fiffa5

God morgon!
    Idag ska jag in till en symaskinsaffär vid medborgarplatsen på söder så jag tänkte passa på att smita in i en barnklädesaffär också.Men vilka är det nu igen som ligger där i närheten??

• Fiffa5
    jompa skrev 2009-10-06 07:24:56 följande:
    På söder har du Smallkids och Babyshop och Matador.
    Toppen, tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14