Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-07-26 18:43:08 följande:
    dom gör inget!!! vi hade dom här o sprutade ett getingbo i mån.. hade det precis vid max fönster, o dom vaktade!! (nu e dom borta, döda, finns inte mer) o när dom va här så pratade vi med dom, men finns inget medel mot dom tydligen.. dom har flera som har problem med det.. i vintras hittade sambon ett bo !!! bakom däcken i garaget, dörren går in till hobbyrummet, som leder till tvättstugan o ut till gillestugan.. o där finns soffan o tvn.. i det stora boet så bodde det minst 10 i olika stl!! som han hade ihjäl.. hade på nåt medel, o sen brände det eller nåt.. hua.. han rekommenderade mig att INTE komma o titta.. !! han sa att jag skulle sålt huset med en gång då
    Åhh blääääää!!! Hmm klisterremsor som för flugor så de fastnar så man kan slå ihjäl dom?{#lang_emotions_yell}
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-07-26 20:15:13 följande:
    ???
    Vara med på present till Quiet Thoughts (stavning?)
  • Everlonn
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-26 20:53:08 följande:
    Då är det inte bara jag alltså. Hmm, då måste jag fundera lite till tror jag. Eftersom overallen ska användas på dagis så vill jag inte att personalen ska behöva "mecka" alltför mycket vid påklädning... Fast precis som Bubblan säger så är det ju så himla snygg!!! Men jag har ju några andra overaller på min lista:MATHummelPoP (tråkig dock...)ReimaDidriksonFortsätter fundera lite till alltså...
    Jag älskar IdaTs för jag tycker den är lättare att sätta på
  • Everlonn
    Quiet thoughts skrev 2009-07-26 22:29:09 följande:
    Hej mina vänner. Imorgon bär det av till Uppsala på obestämd tid, tack för alla snälla kommentarer i min blogg.
    Tänker på er massor!!! Kramar om!!
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-26 23:13:45 följande:
    nu ska jag lägga mig, ska ju upp o stöka inför i morgon med.. =)) (hinna duscha??) ska FÖRSÖKA hinna klä barnen innan frukost för en gångs skull.. händer vääldigt ofta att dom sitter i pyjamas o äter frukost.. (max i bara kalsongen, om jag har tur)om inte, så kommer nog max springa naken *suck* han brukar vägra klä sig ett tag, o fjanta runt o låtsas kissa på allt o bara skratta o springa därifrån sen..men det får ni ta får väl hålla för tjejens ögon så hon inte drömmer om såna saker tidigt sen
    Ha ha ha ja ja Bus lär nog dyka upp hos dig i pyjamas oxå så{#lang_emotions_dreamer} 

Var fick vi den knasiga ideen ifrån att gå upp klockan 5??? *trött* Men snart är vi på väg!!!!!!!!!

Vi syns snart
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-27 12:35:30 följande:
    Nu har man hunnit plocka undan o fixa i ordning en del efter att Everlonn med familj va här.. Bus va inte blyg kan jag lova.. Max låg invirad på golvet i sitt täcke när de kom (han skulle gömma sig för dom) o skrattade, o det såg bus, så ner på golvet o sen var det full fart undra vem som lät mest, bus eller max.. men kul hade dom iaf..fick en present av dom med, som barnen redan hunnit slåss om.. en svart liten plastpall från ida t, med djur uppepå och bebisen på ena benet.. Lillan bara lös med hela ansiktet o tog den med en gång.. (everlonns make va så snäll o satte ihop den åt barnen med en gång ju)  sen skulle hon till everlonn o kramas, liten söt.. dom va väl här ca 2timmar, o oj vad fort tiden gick =)) kul med besök ju =))
    TACK!!!!{#lang_emotions_sunny} Så underbara ungar du har och du själv är jättetrevlig!! Tac tusen gånger för att du välkomnade oss!!

Mmm jag fick jättegos av lilla Julia{#lang_emotions_heart} Bättre start på dagen kan man ju knappast önska sig!

Åh vilken buffé sen!!!{#lang_emotions_surprised} Ni skulle sett tjejer!!! Värsta hotellfrukosten ju, nä förresten bättre än så!!! Jisses alltså! The, kaffe, juice, mjölkcholklad 3 sorters joggi, flingor, 4 sorters bröd, ägg, skinka, korv, ost, mjukost (3 sorter tror jag det var) och säkert massor jag glömt
    Snacka om att vara bortsämda när man kommer!!

Bus hade superkul! Skönt för henne att få leka av sig en stund!

Ni MÅSTE komma ner snart och hälsa på oss!!!{#lang_emotions_heart}

Har faktiskt hittat lite molo oxå på resan{#lang_emotions_dreamer} Var inom Örebro och hittade Bubbel!! hi hi har den bland mina länkar som webshop ju! Så nu är min resa perfekt redan på första dagen! Ms med gosig unge, brakfrukost och Molo! Kan det bli en bättre dag???
  • Everlonn
    Helle skrev 2009-07-27 20:16:42 följande:
    Hihi, det är ju min affär ju (eller ja inte min men i min stad). HIttade du 3 för 2 på rean? Jag har inte handlat något på länge, men kikar in då och då. Blev det Nora också?
    Hittade en molo svart jeanskjol, dalmatinerlinne och sen en knapptunika jag inte ens vet vad heter! Rosa med länder på...

Japp tag 3 betala för 2

Nora? Nä, vet inte vart den ligger alls...hittade Bubbel av en slump Har aldrig varit inne i Örebro innan ju Vad finns på Nora?
  • Everlonn
    Helle skrev 2009-07-27 20:52:44 följande:
    Du skulle ju hört av dig ju när du skulle hit, så kunde ni fått fika här också och spanat kläder Du inboxade mig när jag hade hittat kaninsuitar och massa spännande i Nora. Det ligger ca 5 mil härifrån och de hade en massa kul som sagt Fin shopping idag!
    Just det ja! Det hade jag glömt{#lang_emotions_embarassed} Rackans oxå!

Men du, vi åker förbi när vi ska hem ju{#lang_emotions_dreamer} Då tar jag gärna en fika och spanar kläder!!{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-27 21:00:54 följande:
    åhh. 3 för 2 på rea.. *avis* vilka priser var det?? Julia va tvungen o visa pappa pallen innan.. han hann knappt komma innanför dörren, förrän hon sa "ttittta" o stolt höll upp den skulle minsann visa att hon kunde klättra upp på den med.. såå.. tror hon kommer lägga beslag på den faktiskt.. *tusen tack!!*ja,visst va det trevligt i morse.. o sån söt bus du har!! sånt hår!!!! kan låna ut lite åt Julia, hon har inte hunnit få så mycket än ju.. tja, kanske skulle öppna hotell här då, iaf frukost sa åt sambon va ni sagt innan, om att vi har sovplats till sweden rock, o han bara, ja men kom så åker vi då, vad väntar vi på?? han tackade med för barnens present =)) tyckte den va "skithäftig ju"
    Så bra att pallen blev poppis!

Du kan få allt Bus hår de dagarna hon drar mat i det och sen ska vi tvätta/borsta *hua*

Maken din vet att Sweden Rock är i Juni nästa år va? Men ni får ju komma innan oxå!

Tror det var 40% elelr nåt *förvirrad*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14