LJ2 skrev 2009-07-27 12:35:30 följande:
Nu har man hunnit plocka undan o fixa i ordning en del efter att Everlonn med familj va här.. Bus va inte blyg kan jag lova.. Max låg invirad på golvet i sitt täcke när de kom (han skulle gömma sig för dom) o skrattade, o det såg bus, så ner på golvet o sen var det full fart undra vem som lät mest, bus eller max.. men kul hade dom
iaf..fick en present av dom med, som barnen redan hunnit slåss om.. en svart liten plastpall från ida t, med djur uppepå och bebisen på ena benet.. Lillan bara lös med hela ansiktet o tog den med en gång.. (everlonns make va så snäll o satte ihop den åt barnen med en gång ju) sen skulle hon till everlonn o kramas, liten söt.. dom va väl här ca 2timmar, o oj vad fort tiden gick =)) kul med besök ju =))
TACK!!!!

Så underbara ungar du har och du själv är jättetrevlig!! Tac tusen gånger för att du välkomnade oss!!
Mmm jag fick jättegos av lilla Julia

Bättre start på dagen kan man ju knappast önska sig!
Åh vilken buffé sen!!!

Ni skulle sett tjejer!!! Värsta hotellfrukosten ju, nä förresten bättre än så!!! Jisses alltså! The, kaffe, juice, mjölkcholklad 3 sorters joggi, flingor, 4 sorters bröd, ägg, skinka, korv, ost, mjukost (3 sorter tror jag det var) och säkert massor jag glömt
Snacka om att vara bortsämda när man kommer!!
Bus hade superkul! Skönt för henne att få leka av sig en stund!
Ni MÅSTE komma ner snart och hälsa på oss!!!
Har faktiskt hittat lite molo oxå på resan

Var inom Örebro och hittade Bubbel!! hi hi har den bland mina länkar som webshop ju! Så nu är min resa perfekt redan på första dagen! Ms med gosig unge, brakfrukost och Molo! Kan det bli en bättre dag???