Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-07-16 17:11:04 följande:
    hej gumman..har du gjort en special beställnig hos micke? har inte hört något från honom ännu sen sist då han väntade på OTT börjar bli lite nojig
    Japp, han sa att nästan allt som han beställt funnits! Och att det som var med i första utskicket snart kommer.

Hur var det nu? Var du hemma 27-28/7 och/eller 6-8/8? Och hur/var träffas man smidigast tro? Stockholm är stort och krångligt för oss lantisar
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 17:19:15 följande:
    Åhhh min bebis lever rövare just nu Nu är jag säker på att det är henne jag känner röra sig v.12+2 idag
    Åååh, mys!! Men jag tror ändå att det är en minifilippe där inne
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-07-17 08:33:53 följande:
    Godmorgon!Är smurfen eller lawoman här??Funderar på en tripp till östersjöfestivalen kombinerat med en fika...Sambon sover fortfarande så jag antar att han tog ledigt idag som jag bad honom om...annars har han försovit sig rejält. Så ska jag väcka honom o fråga eller låta honom va??
    Hej hej!

Lawoman ska nog inte in, hennes stackars make har diskbråck på 3 diskar!!!! *ont* och de ska ringa från sjukhuset idag om op och grejer så hon trodde inte att hon kunde komma in till stan

Men jag kommer att vara i lekparken (jämte polisstationen) vid 13-tiden om ni vill leka lite Kanske Felicias fästman Lo med mamma oxå kommer dit..lite lösa planer på det Och LaWoman OM hon kan...

Enda som är riktigt bestämt är att jag (med familjen förstås ) kommer att vara där vid 13-tiden (kanske 13.30) i alla fall Så alla som är i närheten och vill leka lite kan ju komma
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-07-17 18:56:06 följande:
    aaa så svarar han väl mig snart
    Han skulle nog det ja Tjatade liiite att Julia minsann vill veta
  • Everlonn
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-22 22:05:01 följande:
    härlig samling såg att du varit dålig då jag läste bakåt ,skönt att du är hemma nu och jag håller tummarna att du slipper operation .Jag har 3 st overaller från förra året som jag nu har bestämt mig för att sälja vill har hallon röd overall ,kanske galna laxen och hallon röd jacka ,finns det hallon röda byxor att har till ?Tur att den finns mer än mig som älskar ytter kläder
    I vilken storlek är overallerna då tro?{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 22:20:17 följande:
    Heeej heeej gumman. ville bara säga det igen tack för du ringde
    Heej! Vassego glad att Nelly fick sin Boltvovve till slut, utan att mamman blev ruinerad

Vet att jag är lite småtråkig och inte skriver så mycket men har fullt upp med semesterplanerna! Huga vi ska åka 60 mil med Bus!!! Kommer nog att ta sisådär 12 timmar eller så{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-22 22:23:42 följande:
    stl 92
    Äh, skulle ju behöva 98 ju{#lang_emotions_undecided} Synd! Vill ha IdaT overall eller gamla regnbågen eller allra helst gamla gamla regnbågen{#lang_emotions_tongue_out}
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-07-22 22:26:44 följande:
    Jag visste det jag tror jag tänkte vi skulle vänta in suiten..Men jag betalar den nu på en rykande gång  Tusen tack vad snällt Ja lyckan är ju som störst nu dom ligger alla tre under hennes täcke...Glöm nu inte oss i planeringen Nää nu kallar gubben vi hörs tjejer *kram*
    *skriver upp Julia i planeringen* hi hi
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-22 22:27:20 följande:
    oj då.. vilken koll jag har på det då haft annat i tankarna.. =)) får nog spana in det då!!! jag som skulle bara va hemma i morgon.. *suck*
    Heeej!

Är du hemma på Måndag?? Du bodde väl i Jönköping? Finns det nåt bra "rasta av aktiv unge"-ställe där? Typ kl 8-9 på morgonen Tror vi kör så pass tidigt att vi är i Jönköping då (kanske)
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-07-22 22:31:49 följande:
    Heeej!Är du hemma på Måndag?? Du bodde väl i Jönköping? Finns det nåt bra "rasta av aktiv unge"-ställe där? Typ kl 8-9 på morgonen Tror vi kör så pass tidigt att vi är i Jönköping då (kanske)
    Missade:

Är du hemma på måndag, vill du träffas på en fika
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14