• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina: Var hittade du Småfolks gröna lurvoverall? Jag hade den till min son i vintras och älskade den verkligen, bästa plagget jag haft:) Din son såg helmysig ut i den!

Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Pimm
    Buttelina skrev 2009-08-12 11:04:25 följande:
    ja igår fanns där två st till... jag ringde dit nu... en var redan undanlagd och den andra la jag undan till thea och grodan tyvärr...
    Synd fast jag hade ändå bara kunnat ha strl 86. Måste säja att dom håller verkligen sej i tvätt, som nya hela tiden, så Buttelina du har gjort ett kanonköp:)
  • Pimm
    SmillaMilla skrev 2009-08-12 11:07:43 följande:
    Jaha vad säger ni om tradera?Är det läge att lägga ut jackor etc? alltså höstjackor. (obs ingen annons utan vill bara veta hur tradera går).
    Tycker nog att det verkar som det går bra och är rullians där
  • Pimm
    Buttelina skrev 2009-08-12 11:11:40 följande:
    åh vad kul att dom håller sig fina kanske hade dom 86/92... hmm ring dit och hör, hon kanske skickar sa hon nu... illerhiller.se
    Jag kanske skulle ta och köra dit, bor bara ca 5 mil ifrån men frågan är om jag hittar dit. Får ringa och få lektion av GPS.en av maken så jag kan ställa in den:) Dom andra vettiga butikerna ligger dom mitt i Malmö centrum?
  • Pimm

Så då har jag varit och shoppat loss för ett par tusingar. Buttelina: dom hade inte fler Småfolk lurvoveraller (flera undanlagda men så mycket annat kuligt! Tack:)

• Pimm

Buttelina:
    Katvig velourbyxor i turkos o orange
    Kikkid bruna velourbuxor
    2 st småfolk tröjor(olika flodhästar)
    småfolk halsduk
    småfolk grön/blå randiga snickisar
    2 småfolk strumpor
    2 ej sikke lej strumpor
    2 st katvig väpnarluvor (brun/brun turos/grön)
    småfolk pyjamas med giraffer
    katvigs rainsuit blå
    kikkid cerice veloursuit.
    Thats it:)

Fick även hem Molo softshelloverall svart och molo moss vantar i brevådan(fest idag:)

• Pimm
    Buttelina skrev 2009-08-12 17:14:40 följande:
    guuud vad fin shopping
    Jo fin men gudars vilken huvudvärk jag fick! och tur att jag hade Manducaselen med till sonen annars hade han rivit stället:)
  • Pimm
    MejaKiZnic skrev 2009-08-12 17:20:21 följande:
    Ingen som vet när det var salg min första
    Jag skulle också vilja åka på något sådant men är för feg för att köra själv. Hur gör ni andra..fyller ni en massa bilar? Om det på något vis finns intresse så kan jag köra bil och har brobizz så fattas ni platser ¨så säj gärna till. Är intresserad av molo och småfolk:)
  • Pimm
    ängeln83 skrev 2009-08-12 17:39:09 följande:
    Ha ha, alltid vet jag inte...har bara fått lite paj nojja såhär på gravida dagar Jaaaaaa, det förstår jag för den är verkligen helt underbar, nästan finare än förra höstens bruna.
    Här får vi också baka paj i tid och otid, smulpaj. Min son är äggallergiker och jag ammar ff och då är det svårt med godsaker i kakväg. paj går alltid hem och är såååå gott! Känner doften från din nu:)
  • Pimm
    Buttelina skrev 2009-08-12 17:57:05 följande:

hahahah häftig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14