Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Butte:

Har nu satt in pengarna för VV-leggingsen. Hoppas du ser insättningen under dagen (eller tar det kanske 3 dagar? Har ju Nordea). Hur som helst -så är pengarna på väg!

• Mitt livs lycka

Gosmamman:
    Usch, lider med dig! Hemskt att bli lämnad av någon som man själv älskar så mycket och som man upplevt så mycket tillsammans med. Men jag säger som många andra att du kommer säkerligen att komma ut starkare ur det här än du tror! (förstår dock att det är svårt att tänka/se det så just nu - personligen skulle jag ha jättesvårt att se det så om jag var i samma situation men som människa klarar man mer än man tror! Om inte annat för sina barns skull. Och tänk vilken tur att du har dina UNDERBARA barn - och dem kommer ju alltid att finnas där! Vi är lyckligt lottade som har alla dessa härliga barn runt om oss! Stor styrkekram till dig och dina barn!

• Mitt livs lycka

Funderar på att slå till på en MOLO-overall istället för MAT-overallen som jag gick miste om. Detta trots att jag tycker att molon var bökig att få på!

• Mitt livs lycka
    köp didrikson istället! Mycket bättre ;)
    Tycker du?!
  • Mitt livs lycka

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 10:03:14 följande:

Visst får du det fixar på stört..
    Får jag också kika in...?

• Mitt livs lycka

Är på jakt efter Molos väpnarluvor (de vändbara, inte de stickade) - var kan man hitta dem förutom hos LLM??

• Mitt livs lycka
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-03 16:52:59 följande:
    Är på jakt efter Molos väpnarluvor (de vändbara, inte de stickade) - var kan man hitta dem förutom hos LLM??
    Någon??
  • Mitt livs lycka
    lillronya skrev 2009-08-03 18:09:06 följande:
    Ingen aning, tyvärr.
    mortillsju skrev 2009-08-03 18:09:29 följande:
    Inte en susning.
    Ok! Jag får söka vidare!

Tack iaf!
  • Mitt livs lycka
    Busbellan skrev 2009-08-03 20:44:47 följande:
    HejSitter här och tittar på hummels overaller. Älskar den rosa, men den gröna och den turkosa är ju också jättefina. Hur ska man kunna välja
    Var hittar du Hummel-overallerna??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14