Inlägg från: Mitt livs lycka |Visa alla inlägg
  • Mitt livs lycka

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Mitt livs lycka skrev 2009-07-27 20:20:51 följande:
    Men som det känns just nu - trots att jag aldrig sett dem IRL - så lutar det mot en sån till W!
    Och för er som inte vet vad "en sån" är för någon så är det en MAT!

Liiiite trött så jag skippar tydligen det viktigaste i meningarna
  • Mitt livs lycka

Har aldrig varit jätteförtjust i Molos lurvar men nu börjar jag fundera på en iaf... Hur är dem i storlekarna? Har hittat en fin i storlek 86 men undrar om jag egentligen borde ha en 92:a till min runda kille på 80 cm...??

• Mitt livs lycka
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-30 23:34:47 följande:
    Har aldrig varit jätteförtjust i Molos lurvar men nu börjar jag fundera på en iaf... Hur är dem i storlekarna? Har hittat en fin i storlek 86 men undrar om jag egentligen borde ha en 92:a till min runda kille på 80 cm...??
    Ska slänga mig i sängen nu men om någon vill svara så får ni gärna inboxa mig.

God natt!
  • Mitt livs lycka
    Morty skrev 2009-07-31 00:25:57 följande:
    Såg att JuliaoNelly oxå råkat ut för henne.
    Vem är det ni talar om? Verkar vara en säljare man bör undvika!

Inboxa gärna traderaalias!
  • Mitt livs lycka

Tjollabolla:

De underbara hängseljeanseni BT från Molo går de att få tag på nu eller är de från tidigare kollektion??

Fiiiiiiina var dem iaf!!!

• Mitt livs lycka
    Tjollabolla skrev 2009-07-31 16:51:44 följande:
    Dom finns nu Hösten 2009! Vet dock inte var, inte så många som tar in dom. Vet att dom finns på www.barnlek.se men dom har ingen internetshop, men ring o hör om dom skickar. Kolla på LLM först!
    ok! Tack! Då kollar jag runt lite!
  • Mitt livs lycka
    skrutthumlan2 skrev 2009-07-31 17:05:59 följande:
    Har ni sett att asos.com har börjat med molo! den här tror jag inte att jag har sett i någon svensk afför, har ni?www.asos.com/Molo/Molo-Russian-Doll-All-Over-...
    City lights suiten var ju också fin!! Var inte beredd på att bebisarna skulle röra på sig! Läskigt! Inte vanligt med filmer i webshopar!
  • Mitt livs lycka
    jompa skrev 2009-07-31 18:38:15 följande:
    Ser du att samma shop fått in vinterkläderna från MAT!!!!!!! Sååå fina.
    Var?!?!? Inte hos Curiosa.dk va?! Hittar inte!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14